1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Saints Row ze światem w pełni zniszczalnym? Były takie pomysły

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 12, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Hmm... A gdyby tak wrzucić do Saints Row silnik z Red Faction i pozwolić na niszczenie wszystkiego? Taką myśl mieli twórcy, a producent wyjaśnia co dalej.



    W skrócie - na pewno takiej gry nie zobaczymy w najbliższej przyszłości.

    Nieco dłużej - Jim Boone, producent przy Saints Row 4, w rozmowie dla VG247 wyjaśnił, że stworzenie sandboksowej gry z systeme Geo-Mod, czyli w praktyce takiej, w której dałoby się realistycznie zniszczyć każdy element, nie jest wykonalne w sposób satysfakcjonujący patrząc na moc obliczeniową sprzętu obecnej generacji.

    Nie oznacza to, że studio Volition takich rozwiązań nie próbowało.

    Sam Boone zdradza, że temat ten w rozmowach w studiu powraca jak bumerang z pytaniem "a może coś przeoczyliśmy?". Jakkolwiek jednak nie próbować zawsze natrafi się na jakąś ścianę.

    Pierwsza z nich to złożoność samych budowli. Wielokondygnacyjne budynki nie mogą być przecież puste w środku. Zniszczenie jednej ściany musiałoby odsłaniać wnętrze budynku, poziom i ilość detali musiałyby wzrosnąć, a każdy z nich powinien dać się zniszczyć. Jest to całkowicie niemożliwe teraz.

    A co z przyszłością? Nowe konsole to nowe możliwości. Wciąż jednak zbyt małe. Jim Boon tłumaczy, że, nawet, jeżeli byłoby to możliwe, wymagałoby kompromisu w jakości grafiki. Obiekty, które miałyby się rozpadać nie mogłyby po prostu wyglądać tak dobrze, jak statyczne ostre tekstury. Jeżeli więc w którejś z przyszłych odsłon Saints Row twórcy chcieliby wprowadzić pełen system zniszczeń, to gra po prostu nie wyglądałaby dobrze i fani mogliby poczuć się zawiedzeni.



    I tu pojawia się problem z kompromisem - na ile pozwolić sobie na utratę jakości w grafice na rzecz pozostałych elementów wymagających potężnej mocy obliczeniowej. Volition na razie nie będzie ryzykowało.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1665
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Z taką grą to nawet najnowsze PC'ty nie dały by sobie rady..

    Nim ujrzymy gry sandoboxowe (duże) gdzie wszystko będzie do demolki, minie jeszcze parę lat.. Moc obliczeniowa sprzętu, który miałby to uciągnąć musiała by być kosmiczna :)

    Ale w końcu kto by nie chciał widzieć takiego GTA czy SR :)
     
  4. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Obiekty, które miałyby się rozpadać nie mogłyby po prostu wyglądać tak dobrze, jak statyczne ostre tekstury w Saints Row i tak nie wyglądają dobrze ;D
     
Wczytywanie...

Poleć forum