Samoistne wyłączanie Xbox One S

notez

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Czy miał ktoś problem samoistnego wyłączania konsoli XOS, w moim przypadku dochodzi do tego zarówno podczas gry jak i w czasie przebywania w menu. Konsola potrafi wyłączyć się po pół godz. od włączenia, innym razem po 2 godz. itp - nie ma reguły. Przed wyłączeniem następuje chwilowa przycinka i z głośników wydobywa się specyficzny szmer, po czym konsola gaśnie. Stoi w miejscu dobrze wentylowanym, a po wyłączeniu obudowa nie jest mocno nagrzana. Kupiona synowi na święta więc prawie nowa - była na wycieczce w serwisie w Niemczech, ale nic poza resetem i wgraniem na nowo softu nie zrobili - boję się, że problem wróci. Jeśli komuś się zdarzyło to proszę o info jak rozwiązano problem.
 

Caremoon

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Mam ten sam problem tylko zamiast samoistnego wyłączenia po przycince i tym dziwnym szmerze (tak jakby piosenka się zacięła) wywala mi do dashboard'u podczas gry.
 

notez

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
A kontaktowałeś się z ms w tej sprawie? Mi gość na infolini powiedział, że wymienią na nową, ale jak zawsze, bez walki się chyba nie obędzie.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
 

rafu_007

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Jesi sytuacja się powtarza, to nie jest to normalne zachowanie konsoli i wysyłajcie na gwarancję.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Caremoon

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
A kontaktowałeś się z ms w tej sprawie? Mi gość na infolini powiedział, że wymienią na nową, ale jak zawsze, bez walki się chyba nie obędzie.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
A jeśli konsola została kupiona w MediaMarkt to mogą mi w jakiś sposób wymienić od ręki na nową? Czy musi to najpierw przejść bezpośrednio przez serwis Microsoftu?
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
A jeśli konsola została kupiona w MediaMarkt to mogą mi w jakiś sposób wymienić od ręki na nową? Czy musi to najpierw przejść bezpośrednio przez serwis Microsoftu?
Zależy od sklepu. Spakuj konsolę i idź to się przekonasz. Wszystko zależy od tego jak to załatwisz i na jakich pracowników trafisz. Tak to można sobie gdybać może tak, może nie. Niekoniecznie Ci od ręki dają nową tylko będziesz musiał konsolę zgłosić z tytułu rękojmi, a oni wtedy mają 2tyg czasu na odpowiedź czy Ci pójdą na wymianę, naprawę czy zwrot gotówki w zależności co wybierzesz na papierku.
 

Caremoon

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Dzieję się tak tylko w jednej grze do tej pory, jutro dojdzie przesyłka z Dying Light w wersji pudełkowej to sprawdzę konsole bo na cyfrowych nie mam takiego problemu :)

PS: Czy w Xbox One można czyścić cache konsoli? Może to by pomogło (konsola ma dopiero 2 tygodnie i za dużo się tam chyba nie nazbierało ale spróbować można jeśli się da).
I przepraszam za tyle pytań ale jestem świeżym użytkownikiem Xboxa, dotychczas nie miałem żadnej konsoli i wszystko jest dla mnie nowe, stąd tyle pytań, czasem nawet głupich :)
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Dzieję się tak tylko w jednej grze do tej pory, jutro dojdzie przesyłka z Dying Light w wersji pudełkowej to sprawdzę konsole bo na cyfrowych nie mam takiego problemu :)

PS: Czy w Xbox One można czyścić cache konsoli? Może to by pomogło (konsola ma dopiero 2 tygodnie i za dużo się tam chyba nie nazbierało ale spróbować można jeśli się da).
I przepraszam za tyle pytań ale jestem świeżym użytkownikiem Xboxa, dotychczas nie miałem żadnej konsoli i wszystko jest dla mnie nowe, stąd tyle pytań, czasem nawet głupich :)
Przecież już Ci pisałam jak się czyści cache. Włączyć konsolę, przytrzymać przycisk power na konsoli przez 10sek, aż się wyłączy i uruchomić ponownie.
 

Caremoon

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Gdzie bo nie zauważyłem? Przepraszam w takim bądź razie :)
 

notez

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Jak na razie syn katuje konsolę trzeci dzień po powrocie z serwisu i nic się złego nie dzieje, oby tak dalej.
25.01.2017
A jednak problem powrócił.
Zgram filmik z usterką i wysyłam jeszcze raz, bo na słowo raczej nie wierzą, a i chyba sprawdzać im się za bardzo nie chce.
 
Ostatnia edycja:

notez

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Dziś po rozmowie z supportem przygotowali mi wymianę na nowy egzemplarz. W poniedziałek wysyłam swojego XOS i czekam na nową sztukę.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
 

notez

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Jak na razie syn katuje konsolę trzeci dzień po powrocie z serwisu i nic się złego nie dzieje, oby tak dalej.
25.01.2017
A jednak problem powrócił.
Zgram filmik z usterką i wysyłam jeszcze raz, bo na słowo raczej nie wierzą, a i chyba sprawdzać im się za bardzo nie chce.
Konsola poszła drugi raz i odesłali nową. Ta niestety zacina się podobnie jak pierwsza, ale jak na razie tylko na grze z płyty i wywala do dashboardu. Ale ten Xbox to szajs, nie mogę przeboleć, że dałem się namówić na to padło. A tego pada to chyba Chinol małymi żółtymi raczkami projektował. Porażka na całej linii.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
 

Do góry Bottom