1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Samsung Le32m87bd problem HDMI

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez dzierzal, Sierpień 13, 2008.

1. dzierzal

dzierzal Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Jestem zupełnie zielony w kwestii tv lcd i mam takie pytanko.
    Zakupiłem telewizor Samsung 32le32m87bd pod konsole xbox360. Wszystko pieknie ładnie, przywiozlem go do domu podłaczam pod xbox360 kablem komponent i gdy gram to mam taka dziwna pikseloze podczas gdy wykonuje lekki ruch ( zazwyczaj otacza to jakies przedmioty , ludzi ) . Wiec sobie pomyślałem ze to winna kabla i kupilem kabel hdmi , ale dalej to samo. Obraz w konsoli ustawialem na przemian z 720p na 1080i ale dalej to samo . Na kablu VGA obraz spoko nie ma tej pikselozy ale obraz nie jest tak kontrastowy i kolorki nie takie ;/ . Wiec zadzwonilem do sklepu i opowiedzialem co sie dzieje i wyslali do mnie serwisanta , aha dodam tylko ze wszystko dzieje sie w Szkocji gdzie obecnie przebywam . I taka sytuacja gosc przychodzi i dokladnie nie wiem jak sobie z tym poradzic i wymyslil ze zamówi dla mnie nowy panel smile.gif, bo jego zdanie ten panel jest za wolny( tak mi wytlumaczyl smile.gif ) .
    W ustawieniach telewizora probowałem ustawień wszystkich od wyłaczenia opcji movie po wlaczanie trybu gry itp .
    Proszę o jakaś sensowna podpowiedz jak z tym problemem sobie poradzić.