1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Save do Assassin's Creed 2

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez MateuszHP, Marzec 22, 2010.

  1. MateuszHP

    MateuszHP Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam panów i panie.Chciałbym najpierw zapytać czy to dobry dział jeżeli tak to dobrze a jeśli nie to proszę o przeniesienie.

    Szukam save do Assassin's Creed 2 ziomuś Google nie pomógł :/ dlatego piszę do ziomków z xboxforum.pl . na pewno któryś ziomek ma Assassin's Creed 2 i przeszedł całe. Dlatego proszę upnijcie mi swój save
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. shibby20

    shibby20 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2009
    Posty:
    208
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    a nie wieksza frajda przejsc ją samemu? Co ci da wgranie save z zakonczenia gry?
     
  4. MateuszHP

    MateuszHP Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    a no nie większa bo nie mogę przejść misji w której muszę wygrać wyścig z bratem! dlatego chce 100%!


    PS.: co to ma do tematu??
     
  5. shibby20

    shibby20 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2009
    Posty:
    208
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    jak mnie pamiec nie myli to wyscig jest na samym poczatku gry. Wiec chcesz z poczatku skonczyc od razu na koniec. Gratulacje. Powiem ci kolego byc lepiej pocwiczyl to jak prostego wyscigu przejsc nie mozesz to na kazdym kroku bedziesz mial jakis problem z przejsciem

    PS probuje cie zmotywowac do działania zamiast pojscia na latwizne.
     
  6. MateuszHP

    MateuszHP Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    wiesz próbowałem dokładnie 50 razy i nie mogę ... masz save to daj nie masz to się nie odzywaj
     
  7. shibby20

    shibby20 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2009
    Posty:
    208
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    kolego troche kultury. Na moj stan wiedzy nie da sie przenosic save`ow miedzy profilami. Mozna przenosic save`y miedzy pamieciami (np z karty na dysk) ale jest on przypisany do konta.

    Czy teraz zmotywowalem cie do dzialania? Takich wyscigow podczas gry jest wiele a ten z bratem jest banalny w porownaniu do innych.
     
  8. MateuszHP

    MateuszHP Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    teraz to mnie zmotywowałeś ... a i sory za kulturę
     
  9. bgszef

    bgszef Banned

    Dołączył:
    Marzec 12, 2010
    Posty:
    715
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Cie znam skarbie?
    Lol przeciez ten wyscig to banal... Moze inna gre sprobuj jesli nawet to Ci sprawia problem?
     
  10. zonk31

    zonk31 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    433
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Buahaha banjo kazooie zarzuc skoro nie mozesz przejsc tego wyscigu :D przeciez podczas calej gry jest masa roznych zadan z bieganiem na czas z przeszkodami, chlopie, moze dobrze ze nie zaczales porzadnie w nia grac bo mogloby to sie zle skonczyc dla pada lub konsoli :D - TA GRA ZOSTALA STWORZONA DO TEGO, BY OMIJAC PRZESZKODY - im trudniejsze tym bardziej przyjemna gra :D poza tym zeby wygrac wyscig ze zlodziejami to wcale nie taka gratka, ja troche sie nameczylem zeby wklepac czivka, pod sam koniec gry zeby dostac maske tez jest wyscig i trzeba sie troche nameczyc. jak juz ktos napisal wyzej (i ja sie do tego dolaczam) wyscig z bratem to pryszcz
     
Wczytywanie...

Poleć forum