1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Scalebound. Hideki Kamiya komentuje skasowanie gry, dementuje pogłoski o problemach psychicznych

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 12, 2017.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    29301
    Polubienia:
    3536
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Chyba nic już nie przebije w styczniu, w kategorii największych zaskoczeń, wieści o skasowaniu Scalebound. Wczoraj swojej decyzji dotyczącej rezygnacji z produkowania rzeczonej gry bronił Phil Spencer, który stwierdził, że "tak jest lepiej dla graczy". Dzisiaj w końcu poznaliśmy stanowisko samego autora gry.

    Reżyser Scalebound, Hideki Kamiya z Platinum Games, przerwał milczenie i postanowił skomentować ostatnie smutne wieści dotyczące swojego projektu.


    Można powiedzieć, że deweloper znany z dosyć żywiołowych i pełnych emocji wpisów na Twitterze tym razem zachowuje zimną krew i próbuje profesjonalnie wybrnąć z kłopotliwej sytuacji.

    W kolejnych wypowiedziach Kamiya skomentował zarzuty na temat jego rzekomych "problemów ze zdrowiem psychicznym", które miały spowodować, że deweloper musiał udać się na dłuższy urlop w trakcie tworzenia Scalebound. Hideki Kamiya napisał, że nic takiego z całą pewnością nie miało miejsca.

    Gameplay ze Scalebound wyglądał obiecująco, więc tym większa szkoda, że gra została skasowana. Phil Spencer, szef działu Xbox w Microsoft, stwierdził wczoraj, że "tak jest lepiej dla graczy", sugerując chyba, że finalna jakość Scalebound nie byłaby mimo wszystko satysfakcjonująca. Dwa lata wcześniej Spencer zachwycał się jednak rozgrywką z rzeczonej produkcji, twierdząc, że będzie ona jedną z głównych atrakcji dostępnych na Xbox One.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5577
    Polubienia:
    1838
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Dali ciała i tyle w tym temacie. Teraz M$ wszędzie będzie dopisywał jak w Crackdown 3 gra jest bardzo ciężka w produkcji ale nie skasujemy jej! Chwalcie nas..
     
    szyszek2121 lubi to.
  4. szyszek2121

    szyszek2121 Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 2, 2014
    Posty:
    321
    Polubienia:
    148
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Częstochowa
    No niestety, trzeba się z tym pogodzić, dali ciała i to na dodatek nie pierwszy raz (i pewnie nie ostatni...). Mimo wszystko ciągle mam nadzieje że wyjdzie jakaś nowa Excluzywna GRA (nie chcę serii która co rok będzie odgrzewana) ale co z tego wyniknie to się okaże z czasem ;)
     
  5. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5577
    Polubienia:
    1838
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    @szyszek2121@szyszek2121
    Jak dla mnie to może i też wyjść coś "odgrzewanego" w postaci kontynuacji np. nie pogardziłbym takim Fable 4, które było by dobrze zrobione i dopracowane na dodatek łączące jakoś poprzednie części.

    Choć tak jak piszesz wolałbym całkiem świeżą - nową grę AAA, która wniesie coś nowego.


    Pamiętam kiedyś za bajtla chyba w Gamblerze albo Secret Service czytałem o grze która miała być coś pokroju Interstate '76 i GTA. Gdzie miał być oczywiście otwarty świat, wspaniała grafika i głównymi pojazdami bohatera miały być motocykle coś na wzór Kid'a z Nightrider (Nieustraszony?) - w sensie gadający motocykl. Bohater miał walczyć z bezprawiem itp itd. W tamtych czasach jak czytałem o tym i wyobrażałem sobie tą grę to czysta miazga. Takie bardziej rozbudowane GTA 5 pod względem motocykli.

    Dobra to była mała retrospekcja bajtlostwa :)
    Pozdro.
     
  6. szyszek2121

    szyszek2121 Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 2, 2014
    Posty:
    321
    Polubienia:
    148
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Częstochowa
    Ja może taki stary nie jestem (bez urazy) ale jak wychodził Sleeping Dogs i pojawiły się pierwsze screeny w gazetach i opisy tego jaki to nie będzie killer GTA itd. to się niesamowicie nahypowałem, dopiero jak wyszła zobaczyłem co to znaczy nabijanie w butelkę w tej branży i gra była (moim zdaniem) mega crapem, od tej pory na nic się nie napalam tylko czekam spokojnie :D
     
  7. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5577
    Polubienia:
    1838
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    @szyszek2121@szyszek2121
    Akurat Sleeping Dogs (ograłem na X360 podstawkę + dodatki) uważam za bardzo udaną grę. Żałuję, że w GTA R* nie chce trochę bardziej pójść w walkę wręcz bo w Sleeping Dogs zbrodnią jak dla mnie było używanie broni. Ograniczałem jakąkolwiek broń palną do minimum bo walka wręcz sprawiała mi olbrzymią radochę. Szczególnie jak skończyłem wszystkie treningi walki wręcz i później w DLC był strój mnicha czy coś takiego to zdobywało się spowolnienie czasu podczas kontry i specjalne ruchy - które dawały niektóre stroje.
    Jedynie system jazdy z początku był bardzo denerwujący ale po pewnym czasie dało się do niego przywyknąć. No i historia nie była mega tragiczna.
    Za system walki gierka u mnie ma wielkiego PLUSA :)
    Dlatego też czekam na Sleeping Dogs 2 czy kiedykolwiek powstanie - i nie chodzi mi tu o jakąś grę MMO. Tylko o konkretną kampanię + rozwinięciem systemu walki. Mogli by wziąć trochę przykład z gier na Sony pt. Yakuza. Taki Bet'em up w otwartym świecie z dobrym story line i do tego możliwość prowadzenia pojazdów - swoboda - miodzio.


    Hehehe Ja tam się nie urażę :D są tu znacznie starsi gracze ode mnie :).
     
  8. szyszek2121

    szyszek2121 Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 2, 2014
    Posty:
    321
    Polubienia:
    148
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Częstochowa
    Albo jestem w błędzie albo Sleeping Dogs 2 zostało anulowane, mylę się ?
     
  9. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5577
    Polubienia:
    1838
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    @szyszek2121@szyszek2121 z tego co kojarzę to anulowali ale Sleeping Dogs 2 właśnie miało być takim pseudo MMO z naciskiem na kooperacje z innymi graczami, nie mającym nic wspólnego z dobrą kampanią dla pojedynczego gracza.
    Czyli takie pseudo District wars. Co akurat do mnie kompletnie nie przemawiało.
     
    szyszek2121 lubi to.
  10. jagmar

    jagmar Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 2, 2015
    Posty:
    419
    Polubienia:
    194
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    po wypowiedzi Kamiya wnioskuje że wina leży po stronie Platinum Games... zapewne nie udźwignęli tej produkcji albo coś poszło nie tak i MS nie miał zamiaru topić więcej gotówki...

    no bez jaj... bardzo dobra gra... ograłem całą na 360 i w wolnej chwili ogram jeszcze raz na One ze wszystkimi DLC :)
     
  11. szyszek2121

    szyszek2121 Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 2, 2014
    Posty:
    321
    Polubienia:
    148
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Częstochowa
    No wiem, wiem, to tylko moje zdanie :D
     
  12. suki

    suki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 27, 2009
    Posty:
    278
    Polubienia:
    34
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Katowice
    Dla ms zawsze zostanie w10. Jak to ktoś skomentował microsoft nie potrzebuje xboxa bo to firma która od początku zarabiała na tworzeniu oprogramowania a nie gier czy konsol do gier.
    A w przyszłości kto wie zastąpią hardware programem xbox tri x na windowsie i hardware będzie im zbędny...
     
  13. elvizs

    elvizs Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 23, 2013
    Posty:
    25
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    Kto śledził powstawanie gry, ten wie, że już od samego początku bardzo mocno iskrzyło na linii Microsoft - Platinum Games. Pamiętam nawet jakieś mocno niecenzuralne wypowiedzi Hideki Kamiy odnośnie współpracy z Microsoft już na etapie pierwszej prezentacji tej gry .. domyślam się, że potem już było tylko gorzej. Moim zdaniem problem leżał po stronie Platinum Games ... a M$ po prostu widząc niezadowalające efekty pracy przestał sypać kasą i tyle.

    Ogólnie po pierwszym trailerze miałem nadzieję, że będzie coś fajnego.. jak zobaczyłem pierwszy gameplay, to już niestety nie robiło takiego wrażenia i gra zapowiadała się na bardzo przeciętną.
    Poza tym gra klimatem mocno Japońska (bohater chłopiec-dziewczynka z klatą na wierzchu, słuchawkami na uszach i wielkim mieczem .. do tego smok, tak na dokładkę, żeby już w ogóle nic do siebie nie pasowało)... a takie tytuły raczej nie odnoszą wielkich sukcesów sprzedażowych na amerykańskiej konsoli - takie są realia (na PS/Nintendo to by się na pewno sprzedało dobrze).

    Niestety śledząc losy Fable Legends i Scalebound można mieć obawy również o nowy Crackdown i nawet o Sea of Thieves. Na ten moment te gry też nie robią piorunującego wrażenia - osobiście nowy Crackdown w ogóle "do mnie nie mówi" a o Sea of Thieves ciężko się wypowiedzieć... może być ciekawe mmo ... ale na razie szału nie widać. Choć obstawiam, że Microsoft postawi sobie teraz za punkt honoru, żeby te projekty dociągnąć do końca, żeby nie gadali jaki to ten M$ zły, że tylko kasuje kolejne tytuły...
     
  14. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2569
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Zamknięto studio United Front Games, twórców Sleeping Dogs
     
Wczytywanie...

Poleć forum