1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Scalebound ma być połączeniem najlepszej gry akcji z najlepszym RPG akcji

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 20, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Deweloperzy z Platinum Games nie mogą narzekać na nudę, ponieważ studio pracuje teraz nad Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan, NieR: Automata oraz Scalebound. W sprawie tego ostatniego projektu wypowiedział się dyrektor wykonawczy, który jednocześnie wyjaśnił filozofię tworzenia.

    Na początku roku otrzymaliśmy z Japonii bardzo smutną wiadomość. Twórcy Scalebound oficjalnie poinformowali, że nie zdążą przygotować gry na 2016 rok i w konsekwencji premiera odbędzie się dopiero w 2017 roku. Możemy mieć jednak pewność, że dodatkowy czas nie pójdzie na marne, ponieważ studio w przypadku tej pozycji mierzy bardzo wysoko.

    Na GDC 2016 dyrektor wykonawczy z Platinum Games – Atsushi Inaba – rozmawiał na temat filozofii projektowania gier akcji. Autor zaznaczył, że te pozycje mają teraz bardzo rozbudowane elementy RPG i nie inaczej będzie w przypadku Scalebound. PG jednak nie zamierza zaniedbać żadnego aspektu projektu i w konsekwencji gra ma być „najlepszą grą akcji i najlepszym RPG akcji”.

    W tytule otrzymamy możliwość rozwijania wielkiego smoka, jednak studio pozwoli również na ulepszanie głównego bohatera. Drew w trakcie rozgrywki będzie zbierał punkty doświadczenia, dzięki którym nauczy się kilku nowych sztuczek. Studio jednocześnie podkreśliło, że nie musimy się obawiać o postać protagonisty, ponieważ deweloperzy sporo czasu poświęcili, by Drew był unikalnym i ciekawym herosem.

    Cały materiał z GDC możecie zobaczyć poniżej:



     
Wczytywanie...

Poleć forum