1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Scenarzysta Modern Warfare 2 o masakrze na lotnisku: "Musieliśmy podjąć to ryzyko"

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez TymonPRO, Listopad 21, 2009.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. TymonPRO

    TymonPRO XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2008
    Posty:
    624
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Serwis GamePro przeprowadził wywiad z Jessem Sternem, scenarzystą obu części Modern Warfare (a także serialu NCIS). Wywiad w dużej mierze dotyczy kulis powstania kontrowersyjnej sceny na lotnisku.


    Według Sterna, twórcy chcieli, aby było to coś z jednej strony szokującego, ale z drugiej sytuacja, w której ludzie mogą się postawić:
    Ludzie chcą wiedzieć. Choć to przerażające, chcesz wiedzieć. Część ciebie chce wiedzieć, jak to jest być tam, tak to już jest z ludźmi. Te czyny popełniają prawdziwi ludzie, więc tak naprawdę nie chcesz przymykać na to oczu. Chcesz dowiedzieć się, jak to się stało i jak, o ile w ogóle, można było temu zapobiec. Naszym celem było postawienie gracza jak najbliżej zbrodni. Jeśli chodzi o to, jaki ma to wpływ na ludzi, wygląda na to, że scena ta wpłynęła na różnych ludzi w różny sposób. Na jednych pozytywnie, na innych ngatywnie.

    Stern przypomina też, że gracz ma wybór. Może zaatakować innych terrorystów, którzy wtedy zabiją też postać gracza. Może również zachować bierność, co sprawia, że człowiek czuje się bezsilny. No i w końcu może sam otworzyć ogień, co ostatecznie robi większość graczy.

    Prawie każdy z testerów otworzył ogień w kierunku tłumu, co jest w ludzkiej naturze. To takie prawdziwe uczucie, ale z drugiej strony to tylko gra. Reakcje na tę scenę są fascynujące. Nie wiedziałem, że gra może wywołać tak silne uczucia, ale jednak to zrobiła.

    Mam nadzieję, że deweloperzy gier wyciągną z tego lekcję, że należy próbować różnych rzeczy. Czasami trzeba przegiąć. To gra AAA i najlepiej sprzedająca się gra wszech czasów z ogromnym budżetem, a jednak podejmowaliśmy spore ryzyko. Scena na lotnisku była ryzykiem, które musieliśmy podjąć. Czasami podejmuje się ryzyko i to działa, czasami nie. Ale jeśli się go nie podejmie, to nie zrobi się czegoś nowego.

    Jak widać po wynikach sprzedaży, ostatecznie ryzyko opłaciło się. Co do zaś oceny kontrowersyjnej sceny, to jeśli o mnie chodzi wolę, aby gry pokazywały też te najgorsze strony wojny niż prezentowały wojenkę jako świetną zabawę i służyły do rekrutacji mięsa armatniego.

    [via GamePro]

    http://polygamia.pl/Polygamia/1,101...Modern_Warfare_2_o_masakrze_na_lotnisku_.html
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Bejita

    Bejita Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 25, 2009
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Przecież to tylko gra. Szukają dziury w całym.
     
  4. AnarchyMen

    AnarchyMen Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2008
    Posty:
    509
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Grudziądz
    A mi się misja podobała , wole misje jako terrorysta niż ratować ludzi . :) i fajna ta akcja z policjantami i tarczami to też fajnie wyglądało :D
     
  5. zary

    zary Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 26, 2008
    Posty:
    242
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wałbrzych
    No super misja, coś nowego było
     
  6. magiczny

    magiczny Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 26, 2008
    Posty:
    597
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław
    Muszą wprowadzać jakieś urozmaicenia. Pomysł całkiem fajny z tym lotniskiem mieli.
     
  7. Ak a

    Ak a Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2009
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Mysłowice
    no ta misja była super ;) oczywiście wybiłem wszystkich ludzi :D ale trzeba spróbować zabić terrorystow :D
     
  8. Ruzyk

    Ruzyk V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 7, 2009
    Posty:
    264
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Przemyśl
    wiedziałem że Ruski to źle odbiorą... ale cóż jak na tym lotnisku ludzie krzyczą po rosyjsku i są rosyjskie flagi to już lekka przesada, fakt że coś nowego ale jak dla mnie... strzelałem :D
    bomba pomysł, szczególnie jak ktoś rusków nie lubi
    teraz Amerykańcy i Gruzini mają +100% respekt dla Infinity Ward
     
  9. nowas89

    nowas89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 5, 2009
    Posty:
    93
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    ZgN
    gra miała oddac charakter jak to jest naprawde i pokazać okrucieństwo wojny zawsze znajdzie sie ktoś co mu się cos nie podoba
     
  10. hawkes

    hawkes Banned

    Dołączył:
    Listopad 7, 2008
    Posty:
    140
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łapy
    Czyżby mała wzmianka o America's Army? :D
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum