1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Serią Call of Duty zajmują się teraz na zmianę trzy studia

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 7, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Wieści ogłosił prezes Activision Publishing, Eric Hirshberg, podczas wczorajszego zebrania z inwestorami. Zabieg jest wyjątkowo korzystny dla samych developerów, bo wydłuża niemiłosiernie krótki czas tworzenia gry do trzech lat.

    [​IMG]

    Obok Treyarch i Infinity Ward, na CoDowym tronie zasiądzie na stałe Sledgehammer Games, które do tej pory było znane z pomagania przy produkcji Modern Warfare 3.

    Dołączenie trzeciego studia do rotacji oznacza możliwość wydłużenia czasu produkcji każdej z gier do trzech lat, przy jednoczesnym zachowaniu premiery przynajmniej jednego tytułu z serii w każdym roku. Hirshberg powiedział, że oprócz zapewnienia więcej czasu projektantom na stworzenie gry i twórcom na jej doszlifowanie, taki model pozwoli także na skupienie się na DLC i micro-DLC, które stały się małym oczkiem w głowie Activision.

    W teorii zabieg powinien wpłynąć na zwiększenie (lub zachowanie, jak kto woli) obecnej jakości, jaką reprezentuje seria, rodzi to też pewne ryzyko. Bo gdy zawiedzie jeden z developerów i któraś z kolejnych gier będzie wybitnie słaba, ucierpi na tym cała seria, szczególnie że do tej pory osób, które były świadome tego, że nad serią pracuje kilka zespołów na zmianę, nie było zbyt wiele.

    Cóż, czekamy na efekty. Przynajmniej teraz każdy ma pewność, że przez najbliższych kilka lat coroczne premiery gier z serii nigdzie się nie wybierają.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum