Sieciowa gra w Battlefield 4 zostanie kolejny raz poprawiona

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


Ekipa DICE LA, która otrzymała za zadanie wspierać Battlefield 4 wywiązuje się ze swojej roli wręcz wzorowo. Po darmowych mapach i aktualizacjach opracowanych wspólnie ze społecznością, czas na kolejne zmiany, które usprawnią sieciową grę.

Mowa tutaj o zmianie tzw. tickrate na serwerach gry do poziomu 45 Hz. Co to oznacza dla graczy? Otóż serwer będzie odbierał i wysyłał dane z mniejszym opóźnieniem, co spowoduje zmniejszenie dziwnych zgonów gdy jesteśmy za ścianą lub w momencie w którym wydaje nam się, że to my strzelaliśmy pierwsi. Tutaj jest tylko jeden haczyk - zmiana nastąpi wyłącznie na serwerach dla 32 graczy. Dlaczego?

DICE LA tłumaczy to problemami technicznymi, które czasami pojawiały się w testach. 45 Hz dla 32 graczy jako jedyna konfiguracja nie wykazała jakichkolwiek problemów, więc zdecydowano się na nią.

Kiedy możemy spodziewać się zmiany w grze? Według oficjalnej rozpiski - 11 lutego. Oczywiście jeśli wcześniej jakieś niespodziewane problemy nie pokrzyżują planów. Studia.


 

Kyron

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Miło ale tylko do 19 II. Nie odnawiam na razie EA akces, kończę z B4 tak samo jak z SW Battlefront. EA,Dice starajcie się bardziej.
 

NikoBellic91

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Mam nadzieję, że ten cały tickrate w BF5 będzie już ustawiony dla 64 graczy.
 

Zajczak1982

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
powiem szczerze, że gram w Battlefielda nałogowo na PS4 i do tej pory nie zdarzyły mi się problem tej materii ale miło, że gra jest cały czas wspierana. Dobrze by było aby zostały dodane jakieś nowe mapy
 

pitzmaker

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Kilka razy zdarzyło mi się zostać zabitym przez kogoś zza ściany/sufitu i kilka razy zabiłem też kogoś kto przebiegł jeszcze z metr i padł za ścianą. Szkoda, że tylko dla 32 bo ja gram praktycznie tylko duże podboje.
 

o M a c z 0 S

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
ostatnio udało mi sie trafić na testowy serwer o taktowaniu 45hz który był na 64 graczy powiem grało się fajnie do momentu gdy do gry nie dołaczyli ludzie z USA, Bazyli i Japonii serwer pry 25 osobach po prostu strasznie lagował, ogólnie cos ostatnio te serwery DICE maja jakiś problem, dodam ze w innych grach mam wszystko ok wiec to wina ich zjebanych serwerów.
 

pitzmaker

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
U mnie podobnie.
 

Do góry Bottom