1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Siemka wszystkim!!!

Temat na forum 'Przywitaj się' rozpoczęty przez gta04eflc, Kwiecień 17, 2013.

  1. gta04eflc

    gta04eflc Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2013
    Posty:
    35
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Śląsk
    Siemka
    Jestem Mateusz mowcie na mnie GTA:D Konsole mam juz 1 rok i chce sobie zakupic za 20 dni konto gold, zalozylem przed Uchwilka konto,

    SZUKAM chetnych do gier zeby je razem scalakowac.

    mniej wiecej do Fable 3 GEARS OF WAR-NIESTETY i nie wiem czy do FIFY 11 da sie scalakowac achivki multi to bym chetnie pogral;d
    TRZYMAJCIE SIE MYSLE ZE WAS ZACIEKAWILO :D
    MOJ NICK NA LIVE TO: gta04eflc
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Jabar

    Jabar Moderator Członek Załogi Moderator Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Październik 23, 2011
    Posty:
    3708
    Polubienia:
    1118
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Siema, powitać na forum :D
     
  4. adamrz

    adamrz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 16, 2011
    Posty:
    735
    Polubienia:
    106
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Elbląg
    Witam
     
  5. gta04eflc

    gta04eflc Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2013
    Posty:
    35
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Śląsk
    hehe ale szybko juz pisza dopiero co dodalem :D mam pytanko gdzie mozna sprawdzic dzial z grami na osiagniecia z ustawkami? mam jeszcze inne gry do przejscia jak cos:D kupuje Maxa Payna 3 to sie moze pogra:D
     
  6. szangg

    szangg Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2012
    Posty:
    228
    Polubienia:
    30
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Opoczno/Łódź/Bad Hersfeld
    Siemka

    Niestety Fify 11 juz nie da rady bo od polowy stycznia ea wylaczylo serwery a szkoda bo 3 achivkow mi brakuje, jak cos bylbym chetny na Gow 1,2,3
     
  7. gta04eflc

    gta04eflc Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2013
    Posty:
    35
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Śląsk
    ah szkoda bo chcialem zdobyc tez te za mala ilosc punktow dzieki za info a w GOW moge zagrac;) podobno jest ten multi darmowy z dodatkowymi osaignieciami to super tylko jak przyjade z wloch 30 przyjezdzam a gold kupuje od razu po przyjezdzie:)
     
Wczytywanie...

Poleć forum