1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Silnik Dark Souls II powstawał z myślą o next-genach - gra wyląduje na PS4 i XOne?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 27, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    From Software zapewniało wcześniej, że Dark Souls II powstaje wyłącznie z myślą o konsolach zeszłej już generacji i nic nie wskazywało na to, że mogłoby pojawić się na sukcesorach PS3 i X360. Teoretycznie jest to jednak możliwe tak z perspektywy czysto technicznej, jak i niewiążących wypowiedzi pracowników studia.

    Jako przykład tego drugiego niech posłuży sprawa DLC w sequelu Soulsów. Najpierw nie wchodziły w grę z powodu chęci dostarczenia kompletnego produktu, co wywołało zasłużony poklask wśród graczy. Minęło trochę czasu i producent gry, Takeshi Miyazoe, stwierdza, że tytuł ma potencjał i wcale niewykluczone, że w przyszłości doświadczenie wzbogaci rozszerzenie. Albo nawet rozszerzenia.

    Wracając do tematu potencjalnych portów na PlayStation 4 i Xboksa One - programista softu Dark Souls II, niejaki Takasuke Ando, rozmawiając z IGN powiedział, że zupełnie nowy silnik z powodzeniem stosowany może być w grach na nowe konsole. Technologia w pełni wspiera DirectX 11 i wypchana jest fikuśnymi bajerami typu dbającego o realistyczną animację Morpheme od NaturalMotion i Havok Cloth, dzięki któremu uzyskać można naturalnie zachowujące się ubrania i włosy/sierść.

    Oczywiście nie zobaczymy jej w pełnej krasie na leciwych past-genach. Nie jest też powiedziane, że From Software zdecyduje się na deweloping "next-genowej" wersji Dark Souls II, choć Namco bankowo będzie naciskać na wrzucenie kojarzonej z najwyższą jakością marki na szybko powiększające swoje bazy użytkowników konsole ósmej generacji. Drugą opcją jest sprawdzenie potencjału silnika w ekskluzywnym dla PlayStation 4 sequelu Demon's Souls,o którym plotkuje się już od jakiegoś czasu.

    Od siebie dodam tylko, że mam nadzieję, iż nowy engine wykluczy niedorzeczne spadki animacji znane z pierwszego Dark Souls. Blight Town to był koszmar.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum