1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Silnik EGO mocno przebudowany dla F1 2010

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez TymonPRO, Wrzesień 8, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. TymonPRO

    TymonPRO XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2008
    Posty:
    624
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Aby zachować wierność realiom wyścigów F1 w grze F1 2010, ekipa Codemasters musiała mocno popracować nad silnikiem Ego Engine. Był on dotychczas używany głównie w innego typu grach wyścigowych.

    Cykl F1 ma swoją specyfikę, a Codemasters, jako wytrawny producent gier wyścigowych, musiał wiernie przenieść ją na grunt wirtualny. Aby F1 2010 dostarczyło bliskich rzeczywistości doznań za kierownicą bolidu, Mistrzowie Kodu zdecydowali się zmodyfikować swój wypróbowany silnik, EGO Engine.

    [​IMG]

    - Przebudowaliśmy wiele komponentów symulacji jazdy samochodem by poradzić sobie z przedstawieniem ekstremalnych możliwości bolidów F1 - mówi Paul Jeal, starszy producent w Codemasters Birmingham. - Dla samej symulacji zachowania opon musieliśmy stworzyć ponad 50 tabelek z danymi - obrazuje.

    Twórcy gry musieli wziąć pod uwagę takie elementy, jak: ciśnienie, temperatura, pochylenie kół, zużycie, stopień wilgoci, powstawanie wypukłości, zbieranie drobnych cząstek w trakcie jazdy, poruszanie się po żwirze, trawie czy błocie. Osobno projektowano rzecz jasna zachowanie przednich i tylnych opon.

    Zmiany w silniku sięgnęły więc bardzo głęboko. Choć EGO Engine sprawdzał się w innych produkcjach wyścigowych, jak Colin McRae: Dirt czy Race Driver: Grid, jego modyfikacja dla F1 2010 okazała się koniecznością. Premiera gry przypada na 24 września 2010 roku.

    Silnik EGO mocno przebudowany dla F1 2010 - gram.pl
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Vassi

    Vassi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2010
    Posty:
    551
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław
    Wow , brzmi to super ciekawe jak wyjdzie. Już nie mogę się doczekać tej gry.
     
  4. evk

    evk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2008
    Posty:
    79
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    premiera coraz bliżej, obawiam się jednak że system jazdy będzie mocno zalatywał innymi grami od Codemasters (nie mówię że jest zły, ale w F1 wolał bym coś bardziej "realistycznego"), ale skoro "coś" przebudowali, pozmieniali ... pożyjemy zobaczymy, miejmy nadzieje że jest na co czekać
     
  5. Szpaner94

    Szpaner94 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    468
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Faaajnie ;)). W Forzie też było dużo zabawy z takimi detalami ! F1 będzie suuuuuuuuuuuupeerrr !!!

    Mam nadzieje że gra jest już tłoczona, w przeciwnym wypadku mała rada dla CM... DON'T **** IT ! ! !
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum