1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Skate 2 (opinie)

Temat na forum 'Gry' rozpoczęty przez swiatek94, Styczeń 21, 2009.

  1. swiatek94

    swiatek94 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 23, 2008
    Posty:
    314
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Nie widziałem jeszcze tego tematu więc pisze

    Jak wam się podoba nowy Skate 2 ?

    Mi się bardzo spodobał fajne miasto,ciekawe ciuchy ,deski itp.
    Fajne jeszcze jest z chodzenie z deski tylko trochę im to nie wyszło
    bo gościu którym sterujemy jest taki drewniany , ale lepsze to niż nic
    ogólnie druga część podoba mi się bardziej niż jedynka grafika jest
    trochę lepsza dźwięk jest ok . Tylko grać
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Piki

    Piki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 19, 2007
    Posty:
    90
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Wrocław
    Dla mnie pozycja obowiązkowa po tym co zaprezentowała poprzedniczka. Za około 30 minut będę mógł rozpocząć ściąganie, bo nie miałem ratio 0.5 i trzeba było poczekać troszkę. Ta gra nie może mnie rozczarować, przynajmniej tak mi się wydaje. :]
     
  4. ajaxdg

    ajaxdg Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 2, 2008
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    OD 2 dni gram w Skate 2... mały problem mam z tym że co jakiś czas wyskakuje zebym wyczyścił płytę :/

    ale wracając do tematu... pierwsza część była mega miodna.. więc Dwójka nie mogła być gorsza.. i nie jest :)

    Schodzenie z deski.. o tak :) tego brakowało.. można się właśnie czepiać że nasz bohater porusza się po mieście jak Rasiak po boisku.. czyli niezłe drewno ;) ale i tak jest super. Możliwość przestawiania obiektów fajna sprawa.. czasem wykonując jakieś zadanie trzeba coś przestawić aby zaliczyć, czasem samemu można złożyć własny tor :)Ciekawym dodatkiem jest rozwinięcie hmmm "mapy złamań kości" :) Przewracając się.. dostajemu pinkciki za upadek :) największy ubaw miałem jak znalazłem miejscówkę gdzie spadało sie z wysokości chyba kilku, kilkunastu metrów :):)

    ogólnie pierwsze wrażenie baaardz pozytywne :)
     
  5. mpelson

    mpelson Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    45
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Darłowo
    Nie wiecie może czy wyjdzie wersja PL? Szukałem na googlach, ale nic nie znalazłem. Pzdr
     
  6. michalxbox

    michalxbox Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 5, 2008
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Werska Pl jak narazie nie wyjdzie :)) I wątpie aby się na konsole pojawiła.
     
  7. mpelson

    mpelson Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    45
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Darłowo
    Dzięki :) Tak też myślałem ;D
     
  8. evk

    evk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2008
    Posty:
    79
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    jak dotąd najbardziej wkurzająca gra na xboxa w jaką grałem . ale fakt faktem, kawal dobrej gry ^^

    dopiero zaczynam grac ale ... jest jakis sposob aby w miare wysoko wyskoczyc na rampie i zrobic grab tricka za rozsadne pkt ? ... nie mowcie zeby rozpedzic sie, bo rozpedzam sie, podjezdzam do rampy, koles ledwo dojezdza do krawedzi, a co dopiero mowic o skoku :s
    wlasnie dlatego nie moge przejsc jednej z misji, chodzi o pokonanie kolesia co sie zwie Danny Way ..

    krocej mowiac niech jakis pro napisze jak w miare wysoko wyskoczyc na rampie ^^
     
  9. mr19inches

    mr19inches Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2009
    Posty:
    42
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Nie wiem czemu, ale ja wole jedynkę choć dwójka też jest dobra. Mam tylko nadzieję że seria nie zejdzie na psy tak jak TH. Jesli nie będą za bardzo kombinować i skupią sie tylko na desce a nie na jakiś śmiesznych bajerach to ta seria zawsze będzie dobra.
     
  10. Swift

    Swift Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2009
    Posty:
    67
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    A dojeżdżasz do mety?? :D
     
  11. Fazzer

    Fazzer Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 16, 2008
    Posty:
    35
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Białystok
    szczerze? mam mieszane uczucia co do sequelu... grajac w demo bylem iscie wniebowziety, ale prawie po calym dniu grania znalazlem kilka rzeczy, ktore mi sie nie podobaja...

    plusy:

    +schodzenie z deski
    +kilka nowych, niezwykle ciekawych trickow( <3 footplant)
    +New San Velona! masa, masa, masa miejscowek!
    +kilka nowych pr0s'ow ( John Rattray! )
    +hall of meat (swietna sprawa na party play)
    +oczywiscie mozliwosc przestawiania niektorych obiektow
    +no i w koncu wzrost wyswietlanych klatek na sekunde, co spowodowalo, ze gra smiga plynniutko
    +create-a-spot :*
    +usprawnienie uslugi xbl

    a teraz czas ponarzekac:

    -wczesniej juz wspomniany czlowiek-drzewo, tudziez zelbetonowy kloc :p
    -gorszy soundtrack (za wyjatkiem Harder you think, w reszcie jakos brakuje klimatu)
    -najgorsza zmiane przeszedl radar i mapa, poprostu tragedia(w poprzedniej wersji mozna bylo bez problemu sie polapac gdzie sie w danej chwili znajdowalo, tutaj, no niestety jest mega problem...)
    -no i cholerny brak mozliwosci zmiany granego kawalka bez wchodzenia do menu... :mad: kurde, mogliby zaimplementowac cos takiego jak w burnout paradise... ale coz...
    -i co mnie najbardziej dobilo... widac tendencje z thps... juz nie ma problemu ze znalezieniem half-pipe'a w miescie...

    wiec tak na prawde dla mnie jest wiecej znaczacych minusow niz plusow... coz poradzic... miejmy nadzieje, ze w nastepnej czesci(o ile sie takowa ukaze) chlopaki wezma sie za prawdziwa robote, bo poza pieknem New San Velona skate. 2 niczym nie olsniewa



    dziekuje :p
     
  12. evk

    evk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2008
    Posty:
    79
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    juz udalo mi sie to jakos przejsc ^^
    ale dobrze skakac dalej nie umiem ;P
     
  13. mpelson

    mpelson Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    45
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Darłowo
    Też na początku nie skumałem, ze trzeba dojechać do końca i cały czas skakałem na tych pierwszych rampach . haha . Mam 1 część org., 2 tez dorwałem niestety już w piracie...ale gierca wciągająca na prawdę ;D Nowe triczki, podkręcona grafika no i ta płynność ;D miodzio! Jestem fanem deski mimo, że już nie jeżdzę, ale oby więcej takich gier! ;D pzdr

    edit:
    Ktoś wie jak przejść ?"Who lives here?" tam trzeba taki duży gap przeskoczyć, ale zawsze jak spadam to się wywraca skater, bo za wysoko ;/
     
  14. Piwo855

    Piwo855 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2009
    Posty:
    25
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Ten gap dziwny też spadałem ale skoczyłem za krótko wkleiłem się w ścianę i zaliczyło ;) A co do wysokiej jazdy trzeba "pompować" Czyli LS zrobić do góry w miejscach gdzie rampa zmienia kąt. Szybciej rozpędza niż odpychanie się
     
  15. thc_gruby

    thc_gruby Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 10, 2008
    Posty:
    11
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    częstochowa
    Ej mam maly problem z ta grą sciagnolem ja wypalilem... ale nie moge wybrac kariery ani xbl sa jakby niepodswietlone niedostepne wie moze ktos co jest nie tak
    /????
     
  16. wisba

    wisba Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2007
    Posty:
    126
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Krk
  17. emekmk

    emekmk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 3, 2008
    Posty:
    31
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Jugów
    witam

    mozna w tej grze zmienić język? bo jak sie okazało moja wersja jest po hiszpańsku, a chciałbym mieć po angielskiej.
     
  18. wandal10

    wandal10 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 23, 2008
    Posty:
    95
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    kurde przydalby mi sie trening jakis rozbudowany w skate 2 gdyz ta gra dla mnie od pewnego momentu jest niesamowicie trudna juz ***
     
  19. Luuunatyk

    Luuunatyk Banned

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2008
    Posty:
    111
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Wrocław. : )
    skate. to juz byla najlepsza gra o desce a skate 2 to juz przebila tonego na sto roznych sposobow :) gralem w demo i kupie pelna wersje na stowe. :)
     
  20. Piwo855

    Piwo855 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2009
    Posty:
    25
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Mam pytanie mam zadanie dla Trashera jestem w strefie no skate zone gdzie ochrona lata i mam pisze "skate the ramps and rail" ale gdy wskoczę na raila to mi nie zalicza. Dlaczego tak jest? Proszę o pomoc! Jak coś mogę pomóc również. A co do gry super podoba mi się bo jest dłuższa od pierwszej części nic tylko grać ;)
     
  21. Piki

    Piki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 19, 2007
    Posty:
    90
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Wrocław
    emekmk, przy włączaniu gry masz do wyboru język. Jeśli nie masz tam flagi brytyjskiej, to masz problem, bo chyba ściągnąłeś zła wersję. Ja mam "STRANGE" i jest git, około 5 języków do wyboru. Na Xbox-Sky jest jeszcze druga (nie pamiętam jaka), w której opisie jest wyraźnie napisane, że tylko hiszpański i niemiecki język do wyboru czy jakoś tak.

    A ogólnie gra jest *********, widać, że dużo rzeczy poprawili względem poprzedniczki. Fakt, że po zejściu z deski fizyka to nie GTA IV, no ale za to opcja 'przemeblowania' jest kozacka. W sumie dopiero zacząłem praktycznie, więc za dużo powiedzieć nie mogę. Ogólnie b.dobrze jest., polecić można. :>
     
Wczytywanie...

Poleć forum