1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Skopiowanie Profilu na Pena i Przerobienie ???

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez persik06, Luty 1, 2012.

  1. persik06

    persik06 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 3, 2011
    Posty:
    16
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam
    Jak można skopiować profil z xboxa na pendriva , a potem jak zamienić przerobiony profil w x360 ?? Pozdro
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Seban_ZA

    Seban_ZA Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 8, 2010
    Posty:
    453
    Polubienia:
    54
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    TRN/BDG
    Siemka.
    Wygląda to następująco podłączasz pendrive do konsoli i go formatujesz w Xboxie 360. Pendrive musi mieć pojemność minimum 1GB. Wtedy możesz przenieść profil powtarzam przenieść a nie skopiować na pendrive. Za pomocą usbxtafgui_v44 możesz wrzucić go na kompa ale uprzednią zapisz gdzieś go na kompie i wtedy się baw żebyś czegoś nie sknocił.
     
  4. fafal121

    fafal121 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 29, 2009
    Posty:
    93
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Hmm...co nam daje takie przeniesoenie, jakie modyfikacje możemy przeprowadzić?

    Wysłane z mojego Desire HD
     
  5. woueK

    woueK Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2011
    Posty:
    152
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Czy można dzięki temu save pc na xbox zgrać, chodzi mi o batman aa i gta 4 bo szkoda mi trochę czasu a daleko zaszedłem
     
  6. persik06

    persik06 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 3, 2011
    Posty:
    16
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dzięki
     
  7. persik06

    persik06 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 3, 2011
    Posty:
    16
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Np. Zmienianie profilu (odblokowanie osiągnięć itd)
     
  8. pablo198181

    pablo198181 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 21, 2009
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Podepne sie pod temat. Czy istnieje mozliwosc zgrania osiagniec z xboxa360 na pc a pozniej zaktualizowac konto live o te osiagniecia? Chodzi o to ze jestem posiadaczem konsoli Rgh i nie chce jej podlaczac do neta a zalezy mi na aktualizacji profilu o zdobyte achievmenty. Ktos ma jakis pomysl?
     
Wczytywanie...

Poleć forum