1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Skyrim save'y z gry

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez maciek955, Lipiec 11, 2014.

1. maciek955

maciek955 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, nadmienię na początku że jestem nowy na forum i zielony w temacie. Posiadam Xbox'a elite z RGH. Zainstalowałem grę Skyrim, wyskakiwały mi napisy informujące że gra jest zapisywana w trakcie rozgrywki, po wyłączeniu gry i jej ponownym odpaleniu śladu nie było po save'ach. Całą zabawę trzeba zacząć od nowa. Co dziwne Achievementy są zachowane.
    Pytanie moje jest następujące, gdzie znajdują się save'y oraz co zrobić by funkcjonowały one jak Bozia przykazała?

2. Lotnik421 Xbox One

3. CozzY

CozzY Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    108
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Luboń
    Skyrim pozwala na zapisywanie gry w dowolnym momencie, ale także działa autosave (odpoczynek, czekanie, wejście w menu co wyznaczony czas). Żeby gra się zapisywała musisz:
    1. Być zalogowany na konto użytkownika
    2. Wybrać na początku urządzenie magazynujące, czyli pamięć, HD lub pendrive.

Żeby załadować trzeba zrobić to samo (no i oczywiście "load" lub "continue").

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

1 osoba to lubi.
  4. maciek955

maciek955 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1