1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

slim 250 RGH nie ładuje się

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez svenowsky, Luty 17, 2014.

1. svenowsky

svenowsky Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    na wstępie chciałbym wspomnieć że jestem zielony w całym tym temacie dlatego liczę na jakąś pomoc, otóż przerobiłem w ostatnie wakacje xboxa slim 250 na rgh, z początku było okej, czasami się zwieszał, ale to możliwe że były problemy z grą a nie z xboxem, później zaś przestał działać, włączałem go zwykle za pierwszym razem chwile chodził, z 3 minuty zacinał się, a przy następnych włączeniach działał ale z czarnym ekranem i to wszystko, oddałem na reklamacje, powiedziano mi że nic z nim nie jest i normalnie się włącza, jednak u mnie dalej problem występował, po oddaniu do innego serwisu xbox chodził jakiś czas, jednak nie minął miesiąc i wszystko wróciło do normy, ostatnio spróbowałem go włączyć i wyskoczyło mi takie coś : [​IMG], skontaktowałem się z tym panem który przerabiał mi konsole ale powiedział że to nic strasznego, jednak zwróciłem uwagę na fakt że przy ładowaniu xella po prostu się zacina w pewnym momencie i teraz pytanie czy to tu występuje błąd, a jeżeli nie to czy ktoś może mi coś doradzić i spróbować z innymi rzeczami? przepraszam za język pisania ale na serio nie jestem laikiem w tych tematach.

2. Lotnik421 Xbox One

3. deploytbb