1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Slim czy Jasper?

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez robertd12, Sierpień 26, 2011.

  1. robertd12

    robertd12 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2011
    Posty:
    33
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam, planuje zakupić xboxa, jednak zastanawiam się czy wziąć slima czy jaspera.
    Co do jaspera - sporo aukcji na allegro jest z elitkami/arcade produkcji 2011 - da się przerobić? Nie są to jakieś gorsze wersje?

    Co do slima - jakbym miał go brać to wersje 4gb(kwestia gustu), jaka data produkcji powinna być by nie trzeba było nic wiercić i płacić za przeróbkę po 150zł.

    Interesuje mnie w sumie tylko nowa konsola.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. onix212

    onix212 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 28, 2008
    Posty:
    1981
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Śląsk
    ja bym bral przerobionego xbox slima bo jest bardziej cichy nowszy i mniejsze ryzyko rroda.a z fatow to byl elite z dyskiem oczywiscie cos na plycie jaspera kwestia ile chcesz na to dac. jak nie chcesz nic wiercic to musisz kupic slima z napedem 9504
     
  4. robertd12

    robertd12 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2011
    Posty:
    33
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    dzięki za odpowiedź kolego, a mniej więcej w jakim czasie były produkowane z tym 9504?
     
  5. onix212

    onix212 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 28, 2008
    Posty:
    1981
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Śląsk
    ja mialem i fata i slima wiec wiem jaka roznica. do lipca 2010. najpiej z allegro. jak kupisz taka z teraz to jej nie przerobisz i watpie zeby trafil na taka. tak poza odemnie kazdego fata przerobisz jaki by nie byl koszt okolo 80zl zalezy kogo sobie znajdziesz.ze slimem sa jaja jak nie masz napedu 9504 do wiercenia sa napedu 0225,401 i koszt jest okolo 200zl i najlepiej miec konsole z dyskiem bo gierki lepiej chodza nie tna sie ostrzedzasz naped konsola sie mniej grzeje i ciszej chodzi ale plyte i tak musisz miec w napedzie
     
  6. robertd12

    robertd12 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2011
    Posty:
    33
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Aktualnie mam Jaspera i chodzi ok, ale nowy xbox potrzebny mi ze względu na studia w innym mieście.

    Będę szukał z napędem 9504. inaczej wezme jaspera. btw - zna ktoś odp na pytanie dotyczące tego czy te jaspery z 2011 roku są ok, czy siedzi tam jakiś inny napęd?
     
  7. onix212

    onix212 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 28, 2008
    Posty:
    1981
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Śląsk
    z tymi napedami jest roznie slima maja przewaznie liteona. jaspery sa oki prawie sie nie psuja. naped jest losowy ale jak masz dysk nie ma to znaczenia.
     
  8. robertd12

    robertd12 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2011
    Posty:
    33
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Ale mi nie chodzi o tą kwestią, tylko o to czy te napędy w fatach z 2011 są przerabialne :)
     
  9. onix212

    onix212 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 28, 2008
    Posty:
    1981
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Śląsk
    z fata kazdy jaki bys nie kupil
     
  10. robertd12

    robertd12 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2011
    Posty:
    33
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
  11. onix212

    onix212 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 28, 2008
    Posty:
    1981
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Śląsk
    tego akurat nie wiem:(
     
  12. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12074
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    To jest liteon z takim fw jak napisal nie ma juz czegos takiego jak v1,v2,v3 jest 0251c, ktore zastapilo poprzednie

    Wysłano z LG-P500 z użyciem Tapatalk
     
  13. robertd12

    robertd12 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2011
    Posty:
    33
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Aha, czyli wszystkie litki oznaczone są przez to 0251C - teraz czaję, dzięki wielkie za pomoc.
     
  14. incubus

    incubus V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2008
    Posty:
    629
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Ruda Śląska
  15. konta silver

    konta silver Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 27, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    ja polecam slima - taka tez konsole posiadam
     
  16. dxgeneration

    dxgeneration Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2011
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ja mam slima 4gb i jestem z niego bardzo zadowolony. Pracuje bardzo cicho, a to co w najlepsze to czujnik temperatury, więc małe jest ryzyko przegrzania się. Dlatego radziłbym wziąść slima.
     
  17. konta silver

    konta silver Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 27, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    zapomnailem dodac - bo tez mam slima 4gb - ale z dokupionym dyskiem 250 i problem sciagania z marketplace rozwiazany - polecam jak najbardziej
    bardzo cichy
     
  18. robertd12

    robertd12 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2011
    Posty:
    33
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Ok, dzięki za odpowiedzi, pozostaje kwestia złapania slima z napędem 9504 inaczej wezmę jaspera.

    Dziękuję wszystkim za uwagę.
     
  19. Wojtek230492

    Wojtek230492 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 27, 2009
    Posty:
    263
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Radom
    Niewiem przypadkiem czy te konsole co dales link na allegro to po prostu nie sa odnawiane przez M$ bo ogolnie fatow juz nie produkja i tak mi sie wydaje ze m$ stare konsole odnowl potym sensem ze wgral nowe dasha wymiana pasty i takie tam *******y taki jest moje zdanie. A co do wybory to szukaj slima przerabialnego
     
  20. br0nek.

    br0nek. Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2010
    Posty:
    72
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Nowa Deba, Poland
    nie wiem czy Ci to w czymś pomoże, ale ja polecam slimke. Parę lat temu jak kupowałem konsole, to wychodziły falcon'y, więc się skusiłem;p niestety z***** się raz, pojechał do naprawy, później znowu się spieprzył i mi się odechciało w ogóle grać ;p jak wychodziła slimka, to zdecydowałem się kupić ze względu na to, że miała być jeszcze lepsza niż jasper :) gram na niej już ponad rok i nie mam z nią żadnych problemów, chodzi cicho no i ma dysk 250gb+wifi. mogę sobie pozwolić na ściąganie praktycznie wszystkich ciekawszych dem bez konieczności usuwania ich co chwile ;p do tego dochodza trailery itd. osobiście gorąco polecam Ci silma, bo według mnie jest po prostu lepszy niż wcześniejsze wersje.
     
  21. novy66

    novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

    Dołączył:
    Luty 21, 2009
    Posty:
    4557
    Polubienia:
    270
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Słupsk
    Też zależy dużo od użytkowania konsoli, ja swojego Falcona mam 3 lata i nic mu nie dolega a jest używana przez 2 osoby wiec chodzi codziennie przez 8godz.
    Co do tematu Jasper i Slimka są prawie bez awaryjne z tym że Slim ciszej chodzi i ma Wi-fi oraz wyjście optyczne :)
     
Wczytywanie...

Poleć forum