1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Słuchawki do Xboxa

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Mam Rakiete, Marzec 26, 2013.

1. Mam Rakiete

Mam Rakiete Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam

Mam małą prośbę.
    Jako iż jestem zielony jeszcze w tych sprawach, a nie mam monitora z wbudowanymi głośnikami to mam problem z głosem.
    Słyszałem coś tylko o słuchawkach, w których można słuchać innych lecz nie dzwieku z gier. Czy to prawda? Nie ma innej możliwości jak wbudowane głośniki?

SŁUCHAWKI Z MIKROFONEM DO XBOX 360 HEADSET STEREO (3062615521) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
    Czy może w tych sluchawkach bede również slyszal dzwiek z gry?

Z góry dziękuje

2. Lotnik421 Xbox One

3. mafey

mafey Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Te sluchawki sluza tulko do rozmowy glosowej :) nie slychac w nich gry

Wyklikane z galaxy ace przez kota

4. Mam Rakiete

Mam Rakiete Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    A jest jakaś możliwość inna bez zmiany monitora?

5. Goblin950

Goblin950 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    17
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Okolice Warszawy