1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Słuchawki Laptop/xbox do 100 zł.

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez PawlaQ, Lipiec 30, 2009.

1. PawlaQ

PawlaQ Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Zamość
    Witam szukam słuchawek tak do 100-120 zł do Laptopa/Xboxa czy mógł by mi podrzucic kilka modeli ponieważ nie znam się na tym i nie chce kupic czegoś co po tygodniu mi padnie albo dźwięk będzie tragiczny znalazłem tylko takie : Creative Fatal1ty na Allegro - Wyniki wyszukiwania - Aukcje internetowe Allegro :yeye: Z góry dzięki za pomoc :wub:

2. Lotnik421 Xbox One

3. strusic

strusic Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Sosnowiec
  4. Radass

Radass Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Brodnica
    Ja polecam te słuchawki

Sennheiser HD 202 HD202 _____Gw. PL_____SKLEP!!! (699548562) - Aukcje internetowe Allegro

ich największe atuty to:
    - dobra firma
    - solidne wykonanie
    - słuchawki są lekkie i idealnie dopasowują do głowy słuchacza
    - świetna izolacja (my nawet przy niskim stopniu głośności nie słyszymy otoczenia, nikt nie słyszy czego my słuchamy... nawet przy "odkręconym na maxa regulatorze" )
    - 2 letnie gwarancja producenta
    - długi przewód (3m)

Dźwięk