1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Słuchawki Logitech G35 i gameplaye. Potrzebuje pomocy!

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez converter11, Kwiecień 11, 2013.

1. converter11

converter11 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Jestem jeszcze zielony w tych sprawach więc potrzebuje kilku opinii, wskazówek i wyjaśnień. Pierwszym pytaniem jakie chce do was skierować to czy jest możliwość podłączenia słuchawek Logitecha G35 w jakiś sposób pod xboxa360, chodzi mi tutaj o sam dźwięk niekoniecznie mikrofon ( jeżeli tak to jaki). Drugim pytaniem jest nagrywanie gameplayow przez kartę telewizyjną. Znalazłem kiedyś poradnik jak facet nagrywał obraz z dzwiękiem podłaczajac sie dsubem i jakimis przejsciówkami do karty telewizyjnej a nastepnie przechwytywał obraz z dzwiekiem na komputer. Chciałbym o dokładne wyjaśnienie czy mogłbym nagrać gameplay z przechwyconego obrazu na komputerze (np. Frapsem) i dodać swój komentarz na sluchawkach logitecha ktore beda podlączone do komputera na USB (oczywiście mając dźwiek z xboxa). Pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. Remix27

Remix27 Banned

Polubienia:
    127
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Nie Pamietam
    Co do gameplay to karta z tv hdmi i zalatwia sprawe lub cinch.

4. converter11

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Posiadasz jakąś karte godna polecenia a dość tanią ?

5. Remix27