1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Smuteczek na środę - nie zmodujemy Fallouta 4 w dniu premiery.

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 29, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    10 listopada będzie wielkim dniem. Wszyscy powrócimy wówczas na pustkowia, ale tym razem w okolicy post-nuklearnego Bostonu. Jednym z większych zaskoczeń jest możliwość modyfikowania gry również w wersji konsolowej. Jest to niemal historyczne wydarzenie, bo po raz pierwszy będziemy mieli możliwość ingerencji w gotowy produkt przeznaczony na konsole. Jest tylko jedno "ale"...

    Pete Hines z Bethesdy potwierdził podczas rozmowy z serwisem IGN, że narzędzia do tworzenia modów nie będą dostępne na premierę gry.


    Wydaje się, że jest to całkiem dobre podejście. Przynajmniej jesteśmy pewni, że twórcy dbają o swój produkt, który chcą wypuścić na rynek w jak najlepszym stanie. Jest to dosyć odświeżające w czasach, kiedy wydawcy wysyłają do sklepów niedokończone gry w stanie dalekim od "ukończonego". Bo przecież wszystko da się załatać z czasem.

    Cóż, nam pozostaje czekać!

     
Wczytywanie...

Poleć forum