1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Softmod by Wielebny & Technix

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez feriar, Styczeń 22, 2011.

1. feriar

feriar Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,
    może zacznę tak, jeśli chodzi o xboxa to jestem kompletnie zielony i mam parę nurtujących mnie pytań:

1.czy wgranie Softmod by Wielebny & Technix zmieni mi wersje biosu ? bo mam 1.1 a interesuje mnie zmiana na 1.5
    2.czy jak będę mieć na dysku przerobionego softa to będe mógł za pomocy kopii dysku wgrać 1.soft i będzie w oryginale ?
    3.na jakiej zasadzie działa Engima Video Switch tzn. wypalam na płytkę wsadzam do X'a i mam wybór [PAL] [NTSC] i zatwierdź czy to jakieś liczby trzeba wklepywać ?:confused:

dziękuje za wyrozumiałość jak ktoś odpowie na te niby proste ale trudne dla mnie pytania :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. -=DEXTER=-

-=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    1. wersja biosu? chyba cos ci sie pomylilo z wersja konsoli. moze opiszesz jakiego i dlaczego chcesz taki miec. I nie, softmod nie zmienia biosu.
    2. Powiedz o co ci chodzi :p
    3. tylko do zmiany wyswietlania, jedno klikniecie w programie.

4. feriar

feriar Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1