Specjaliści sprawdzają Wiedźmin 3: Dziki Gon - Krew i Wino. Jak Geralt radzi sobie z płynnością

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl



Od samego rana możecie zapoznać się z naszą recenzją Wiedźmin 3: Dziki Gon - Krew i Wino, która potwierdza wyjątkową zawartość produkcji CD Projekt RED. Jeśli jednak lubicie najróżniejsze porównania, to zerknijcie na pracę DigitalFoundry. Specjaliści ponownie zajęli się dokładnym sprawdzeniem pozycji Polaków.

Wewnętrzny zespół Eurogamera postanowił przyjrzeć się pracy CD Projekt RED. Nie będzie pewnie dla Was szczególnym zaskoczeniem, że edycja na komputery osobiste wygląda najlepiej. Różnicę można szczególnie dostrzec w oddalonych krajobrazach, które są bardziej szczegółowe i posiadają więcej elementów. Oczywiście Wiedźmin 3: Dziki Gon - Krew i Wino wygląda również pięknie na konsolach, ale ponownie autorzy muszą popracować odrobinę nad płynnością animacji.

Trzeba jednak zaznaczyć, że rozszerzenie działa dużo lepiej od Dzikiego Gonu, gdzie na początku historia Wiedźmina miała w kilku miejscach spore problemy. W DLC nie jest idealnie, pojawiają się momenty mocniejszych spadków – dziennikarzom udało się udokumentować spadek do 15 klatek na sekundę – ale niedogodności nie są regułą.

Ekipa DigitalFoundry podkreśla, że Wiedźmin 3: Dziki Gon - Krew i Wino to najlepiej przygotowana opowieść Wiedźmina pod względem technicznym i autorzy musieli się sporo napracować przy optymalizacji.


 

AS185

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Minimalne różnice w grafice pomiędzy PS4 a XO. I tak świetnie wygląda na XO.
 

Kendzi76

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Bardzo dobrze to wygląda
 

Do góry Bottom