1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Splinter Cell: Blacklist - fragment rozgrywki bez zabijania

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez dawid813, Wrzesień 1, 2012.

  1. dawid813

    dawid813 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    275
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska
    Ubisoft udostępnił nowe nagranie ze Splinter Cell: Blacklist, przedstawiający znany z targów E3 etap. Tym razem jednak Sam Fisher przekrada się niepostrzeżenie między przeciwnikami, nie musząc zabijać ani jednego z nich.

    Być może poniższe wideo przywróci niektórym graczom wiarę w starego, dobrego Splinter Cella, w którym najważniejszym elementem rozgrywki było skradanie się. Fragmentowi gameplayu towarzyszy komentarz Zacka, developera społecznościowego, który wyjaśnia, w jaki sposób przemykać niepostrzeżenie obok przeciwników, chowając się za osłonami i korzystając z klifów.




    Splinter Cell: Blacklist powstaje w studiu Ubisoft Toronto, a jego premiera planowana jest na wiosnę 2013 roku. Gra ukaże się na PC, PS3 i Xboksie 360.​

    Źródło : Gram.pl
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Masownik20

    Masownik20 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 2, 2010
    Posty:
    1516
    Polubienia:
    82
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    dla mnie to bedzie hit jak kazda czesc SC;)
     
  4. scorpion22

    scorpion22 Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 4, 2011
    Posty:
    442
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    na pohybel hejterom ! to właśnie lubię - dawanie wyboru na różne sposoby przejścia
     
  5. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Mam wrażenie że przestraszyli się opinii graczy - chcieli zrobić Splinter Cella opierającego się w 85% na rozpierd*laniu wszystkich i wszystkiego co się rusza ale teraz dali do wyboru skradanie lub akcja. Oczywiście na +. Póki co wszystko wygląda ok oprócz inteligencji przeciwników no ale to niby jeszcze w fazie pre-alpha jak to ujął koleś komentujący więc mam nadzieje że będzie duuużo lepiej
     
  6. DJDIDO88

    DJDIDO88 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 11, 2010
    Posty:
    1135
    Polubienia:
    77
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Jarosław
    co kto lubi, moim zdaniem opcja wyboru zabijania lub skradania jest najlepszym rozwiązaniem. Duży + dla twórców, gierka na pewno znajdzie się w mojej kolekcji.
     
  7. SpilnerPL

    SpilnerPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 17, 2012
    Posty:
    44
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Skradanie ciekawsze moim zdaniem .

    Wysyłane z mojego LG GT540 za pomocą Tapatalk 2
     
  8. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Nie jestem obeznany w klasycznych skradankach z dawnych lat, ale czy tak zawsze wyglądały skradanki? Nie podoba mi się przejście całej misji bez zabijania nikogo (tzn uciszania, bo śmierć z AK-47 a z noża w plecy to dwie różne rzeczy, prawda?) Nie podoba mi się ta konwencja, cała mapa obsiana przeciwnikami a Sam ich przechodzi bokiem i tyle, wolałbym stopniowe likwidowanie ich z tłumika czy ogłuszanie, po prostu nie mogę tego zdzierżyć, że taki agent przechodzi przez stado terrorystów i nic im nie robi, potem podkłada bombę w ważnym punkcie i hurra, świat uratowany. Zwłaszcza, że to jest gra na miarę XXI wieku, wcale nie zdziwiłbym się, gdyby po dojściu do głównego celu misji, wywołałaby się krwawa jatka na mocy której musielibyśmy wracać do punktu, w którym zaczęliśmy, likwidując po drodze tych, których oszczędziliśmy, z tym że teraz jest tylko otwarta walka (bo bomba wybuchła, bo zabiliśmy jakiegoś dowódcę czy coś). Po prostu w dzisiejszych czasach, grach AAA "noob friendly" taki Splinter Cell jest dziwny, przecież on jest robiony pod massy, więc rozróby muszą być.
     
  9. PrzemaSS_POL

    PrzemaSS_POL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2012
    Posty:
    46
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Polska
    Ja tez jako fan AC uwazam ze to wchodzenie wszedzie, czajenie sie idzie w strone serii Assasina. Ale niemozna zaraz negatywnie sie nastawiać to Splintera bo póki nie schrzania całkiem serii mozna smialo mówic ze idą w dobrą strone. pzdr
     
  10. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Idziecie złym tokiem myślenia. Jak się w jakiejkolwiek grze pojawi motyw wspinania to nie można mówić że to zerżnięte z Assassin's Creed... Rozwijając tą myśl można by rzecz że Ubisoft zerżnęło motyw wspinania się ze Spider-Mana :)
     
  11. PrzemaSS_POL

    PrzemaSS_POL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2012
    Posty:
    46
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Polska
    hahaha no moze i tak... ale patrząc na poprzednie wersje Splintera tak mi sie zdawało..
     
  12. Matek17

    Matek17 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 28, 2012
    Posty:
    84
    Polubienia:
    20
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Równie dobrze można powiedzieć, że motywy występujące w Assassin's Creed-ie są zerżnięte z Prince of Persia.
     
Wczytywanie...

Poleć forum