1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Split Second będzie jak filmy z Hollywood

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez marek2fgc, Styczeń 28, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. marek2fgc

    marek2fgc Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2009
    Posty:
    485
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lubin
    Gametrailers zamieściło niedawno kilka materiałów ze Split Second, które fani szybkiej akcji, rozmytego od szybkości ekranu i walących się elementów otoczenia na pewno powinni obejrzeć. Jeśli do tego nie podchodzą do wyścigów zbyt poważnie, to nawet lepiej.

    [youtube]cIA4Ia7CGP4[/youtube]

    Po napełnieniu paska u dołu ekranu będziemy mogli wysadzać kolejne elementy otoczenia. Na początku te małe, bliskie, ale później dochodzą potężne reakcje łańcuchowe, zmieniające trasy. O możliwościach dostępnych w danej chwili poinformuje nas odpowiedni komunikat.

    Model jazdy i dynamika bardzo kojarzą mi się z dwoma pierwszymi Burnoutami. Trasy są podobnie szerokie, a gdy w szale wybuchów nie załapiemy się na przewidzianą trasę auto prześlizgnie się po świetlistej "bandzie".

    Ważna informacja dla graczy, którzy jeszcze mają kolegów - w grze znajdzie się split screen!

    W grze znajdziemy 3 klasy pojazdów:
    • Muscle Cars - dobre do wszystkiego
    • Supercars - szybsze, gorzej biorące zakręty, bardziej podatne na nieczyste zagrania
    • Racing Trucks - wolniejsze, mocniejsze

    Fatalnie wygląda gubienie płynności w trakcie wybuchów, ale zakładam, że autorzy coś z tym zrobią, bo w pełnej wersji gry byłyby one nie do pomyślenia.

    A tak wygląda trasa Downtown:
    [youtube]vTkHA9zZm6k[/youtube]

    [youtube]HsMew1VMWqk[/youtube]

    Źródła: http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,7504719,Split_Second_bedzie_jak_filmy_z_Hollywood.html
    YouTube - Kanal von LinwelinUK
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. kolro

    kolro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 11, 2009
    Posty:
    46
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    normalnie jakbym widział undercover z lekko podrasowanym silnikiem...prócz wybuchów i spadających rur to nic nowego ;/
     
  4. elpabel84

    elpabel84 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2008
    Posty:
    123
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    wszystko pięknie, ale jak dla mnie za mało klatek na sekunde...jeśli tego nie poprawią to będzie wielki kloc
     
  5. L4mia

    L4mia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    KRK
    no nie wiem - plastikowe te samochody - aliasing razi nawet na tych szybkich ujęciach
     
  6. mentes

    mentes Banned

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2010
    Posty:
    431
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Italy
    pięknie się prezentuje,może byc nawet lepsze od undercovera.
     
  7. kof

    kof Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 13, 2009
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  8. salomonik

    salomonik Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 26, 2009
    Posty:
    57
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Mnie boli to jak wygląda detekcja kolizji, plastikowe auta które się od siebie odbijają jak w ridge racer z psx'a :E Pozatym jakoś nie czuć tej "MOCY" którą dawał Burnout !! Czuję, że może być niewypał...
    Druga rzecz, wygląda na to, że nie warto będzie jechać jako 1st, ciągle będzie się zbierało baty od tych z tyłu :/
     
  9. sheriffxPL

    sheriffxPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 16, 2009
    Posty:
    353
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lublin
    Po hucznych zapowiedziach troche sie zawiodłem widzac ten Gameplay, jak narazie kiszka, zobaczymy finalna wersje to pogadamy.

    A już miałem nadzieje że nadejdzie następca Burnouta :/
     
  10. slimak_110

    slimak_110 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 16, 2009
    Posty:
    429
    Polubienia:
    14
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Nowe Miasteczko
    Gadacie glupoty. To gra arcadowa, wedlug mnie spelnia pokladajace w niej nadzieje, a plastikowe samochody... niczego wiecej sie nie spodziewalem. Wybuchy wygladaja fajnie :)
     
  11. magiczny

    magiczny Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 26, 2008
    Posty:
    597
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław
    Jak ktoś już wcześniej wspomniał: ta gra jest bardzo podobna do Undercovera, plastikowe samochody i słabe detale otoczenia.
    Może grywalność będzie ratować tą gre.
     
  12. mataman

    mataman Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2009
    Posty:
    736
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Warszawa
    Jaki undercover ? W którym miejscu ? To burnout w czystej postaci+wybuchy. Płynność musza poprawić zdecydowanie.
     
  13. mentes

    mentes Banned

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2010
    Posty:
    431
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Italy
    no jak burnout to fajnie bo paradise pokazało swoje u mnie ;p
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum