1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Spowolnienie, proteza i unikanie eksplozji, czyli prezentancja mechaniki w MGS V: The Phantom Pain

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 11, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28107
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Konami kontynuuje serię krótkich vlogów prezentujących mechanikę rozgrywki, jaką zobaczymy w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Tym razem przygotowano materiały dotyczące działania protezy, spowolnienia czasu i unikania eksplozji.

    Gracze zwrócili już uwagę, że jednak zwiastuny Metal Gear Solid V: The Phantom Pain tworzone przez Konami bardzo różnią się od tych, które zrobił Hideo Kojima. Dlatego firma na razie raczej ogranicza się do krótkich filmików przedstawiających fragmenty rozgrywki, jaką zobaczymy w grze.

    V Log 001 i 002 można obejrzeć tutaj. Dotyczyły Fultona i kartonowego pudełka.

    Następne w kolejce wideo, czyli V Log 003 przedstawi nam działanie ogłuszającej protezy, aczkolwiek gracze zwrócili, że jest to wycięty fragment innego materiału wideo dotychczas udostępnionego przez Konami.



    V Log 004 zademonstruje nam odskok, który możemy wykorzystać, jeśli obok nas upadnie przykładowo granat.



    V Log 005 z kolei pokaże nam działanie trybu koncentracji, który w dużej mierze da nam szansę na zneutralizowanie zagrożenia w wypadku wykrycia.



    Co myślicie o takiej kampanii marketingowej? Dwa pierwsze wideo można uznać za przynajmniej zabawne. Pokazały także coś nowego. Kolejne jednak udostępniane przez Konami filmiki nie są raczej przesadną nowością dla osób, które przynajmniej grały w Metal Gear Solid V: Ground Zeroes.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3467
    Polubienia:
    1237
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Koncentracja była już w demie skok chyba też śmieszą mnie za to balony i pudło.
     
Wczytywanie...

Poleć forum