1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Sprawdźcie jak przez lata zmieniło się uniwersum Bethesdy - Fallout 4 vs. Fallout 3

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Listopad 4, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28136
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Premiera Fallout 4 nadciąga. W Sieci pojawiają się kolejne szczegóły oraz materiały z dzieła Bethesdy, a my tym razem mamy dla Was coś przyjemnego. Bez spoilerów i niepotrzebnych treści, zobaczcie porównanie Fallout 3 z Fallout 4!

    Lata mijają, gry pięknieją? Nie inaczej, a najlepszym dowodem na te słowa jest ewolucja Fallouta. W październiku 2008 roku odbyła się światowa premiera Fallout 3 i od tego wielkiego wydarzenia minęło już 7 lat... W tym czasie do naszych domów zawitały nowe konsole, a nawet mogę śmiało powiedzieć, że urządzenia rozgościły się na dobre.

    Oczywiście nie możemy zapomnieć o debiucie New Vegas w 2010 roku, ale w naszej galerii znajdziecie dzisiaj porównanie głównych serii. Tytuł ewoluował w każdym miejscu i nikogo nie powinien dziwić graficzny przeskok.

    Te porównanie jest w moim odczuciu ciekawe, ponieważ pokazuje zmiany w obrębie jednej serii. W dodatku możemy zerknąć na podobne sceny – pies z Fallout 3 jest wprost cudowny! ;)

    Lubię oglądać takie porównania, bo zawsze przypominam sobie słowa, które wypowiedziałem kilka lat temu „ta gra nie może wyglądać lepiej!”... No może w przypadku dzieł Bethesdy nie mamy do czynienia z najpiękniejszymi tytułami na rynku, ale od zawsze pozycje tego studia charakteryzują się wielkimi światami wypełnionymi aktywnościami po brzegi.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5429
    Polubienia:
    1683
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Masakrycznie się zmieniło :).
     
  4. Gorylson

    Gorylson Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 29, 2015
    Posty:
    49
    Polubienia:
    14
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    A jak dla mnie F4, F3 i NV to animacyjne i graficzne drewno. :)
     
  5. petroz

    petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    1041
    Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żarnobyl
    Wizualnie się może i zmieniło, ale silnik zapewne pozostał ten sam i w moim przypadku zapewne będzie tak, że przez pierwsze 50h będzie spoko, a później zacznę dostrzegać właśnie niedoskonałości tego silnika. Tak samo było w przypadku F3, Skyrim i tak samo będzie z F4. Ten sam schemat poruszania się postaci w każdej możliwej sytuacji, te same, sztywne animacje podczas walki, te same, dziwaczne pozycje martwych NPC i ich "skakanie", gdy wbiją się pomiędzy obiekty, ten sam bezwyrazowy schemat rozmów (najazd kamerą i brak jakiejkolwiek gestykulacji) i tak samo sztywne prowadzenie dialogów. Wszystko to sprawia, że po tych 50h gra staje się bardziej monotonna z każdą godziną... co nie przeszkadzało mi przeważnie przesiedzieć przy nich te 200h+ :) Niestety, te 200h+ to przeważnie były akcje poboczne, które dostarczały więcej radości niż sam wątek główny. Po tych ok 200h przychodził czas na zamknięcie wątku głównego i (w moim odczuciu) była to droga przez mękę. Te zyliony podziemi, ruin i lokacji wypełnionych wrogami w każdym cząstkowym zadaniu głównym, bądź zadania typu przynieś, zanieś, pozamiataj. Bez żadnego polotu, okraszenia animacją fabularną, co sprawiłoby, że zadanie wykonywane miało więcej sensu niż tylko wybicie złych czy przyniesienie czegokolwiek. Pod tym względem mogliby się nauczyć sporo od CD-Projekt Red.

    Wszystko to prowadzi to do tego, że po tych 200h do gry już nigdy się nie chce wracać, bo pierwsza rzecz jaka mi się rzuca w oczy, po uruchomieniu gry, to właśnie te wszystkie niedoskonałości :/

    O dziwo, F1 i F2 są takimi grami, które dostarczają tyle przyjemności, że można by je przechodzić w kółko i nigdy się nie nudzą :)

    W moim odczuciu jest to po prostu sygnał, że Bethesda mogła się postarać bardziej.
     
Wczytywanie...

Poleć forum