1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

sprawdzenie jaka ma sie przerobke bez podlaczania konsoli

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez DeeJay1, Listopad 3, 2011.

  1. DeeJay1

    DeeJay1 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 26, 2011
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, mam pewien problem poniewaz bardzo pilnie potrzebuje wiedziec jaka mam przerobke a nie chce rozkrecac konsoli i jej podlaczac pod kompa bo po prostu nie znam sie na tym i nie chce uszkodzic mojego x'a .
    Przeczytalem w ktoryms temacie ze na przerobce lt + 2.0 (a mam nadzieje ze taka wlasnie mam) pewne gry, jak np. ktos mowil Assasin : brother costam... nie dzialaja, mimo ze dzialaly na przerobce wczesniej.
    Ja mam tak z Call of Duty Black Ops i jeszcze jakas jedna w ktora gralem i przeszedlem, wyskakuje mi blad ze plyta jest nieobslugiwana .
    I teraz moje pytanie... czy gdybym mial przerobke 1.9 / 1.91 (nie wiem jaka byla przed lt + 2.0) to mozliwe ze by mi sie tak stalo? dalem xboxa do przerobki z jakies starszej (nie wiem jakiej) i gosciu wgral mi albo 1.9 / 1.91 albo 2.0, nie mam do niego zadnego kontaktu ani nic zeby zapytac wiec gdybyscie mogli pomoc to bylbym wdzieczny.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. surferj24

    surferj24 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2010
    Posty:
    444
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Gotham City
    zobacz czy działaja ci gry z xgd3 typu gow 3 czy batman i bedzie wszystko jasne czy masz lt 2.0
     
  4. bgszef!

    bgszef! Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 11, 2011
    Posty:
    969
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    w Miescie
    Jak przerabial Ci w ostatnich dniach to masz 2.0. Raczej starszej by Ci nie wgrywal
     
  5. KamileQ

    KamileQ Banned

    Dołączył:
    Sierpień 18, 2008
    Posty:
    797
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Wieliczka
    A jaki masz naped?

    Sent from my X8 using Tapatalk :)
     
  6. DeeJay1

    DeeJay1 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 26, 2011
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Philips-LiteOn DG-16D2S

    Nagrywalem batmana i po wlaczeniu go mam czarny ekran + wywala mnie do glownego menu, ale to bylo jeszcze pare dni przed premiera wiec wersja mogla byc skopana. Wole nie ryzykowac straceniem kolejnej plytki, bo na tego batmana stracilem 3 i dowiedziec sie najpierw czy mam ta przerobke czy nie.
     
  7. juri22b

    juri22b Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2011
    Posty:
    109
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    ...

    Siema chłopaki
    Ja mam taki problem:
    Przerabiałem x'a hmmm nie wiem na poczatku pazdziernika jakos, wtedy juz wgrywali 2.0.
    Jednak gdy wrzucam nowa gre typu BF3 czy LOTR nie wyskakuje blad, ze nie mozna odczytac płyty(a tak powinno byc gdy nie mam lt 2.0)
    tylko jest czarny ekran, a po chwili wyrzuca do glownego menu.
    Prosze o pomoc

    EDIT: Widze ze kolega wyzej tez ma ten problem. Straciłem 5 płytek na BF3 i 1 na LOTR. (CODa wole poki co nie sciagac jak nie dziala BF)
     
  8. Revok

    Revok Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 30, 2010
    Posty:
    29
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Kraków
    Najprawdopodobniej masz LT+ 1.9x.
     
Wczytywanie...

Poleć forum