1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Sprzedam PS3 8 GIER SPORO DEM I FILM :p

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Ej No ?! xD, Listopad 8, 2009.

  1. Ej No ?! xD

    Ej No ?! xD Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2008
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Sprzedam/ZAMIENIE PS3 8 GIER SPORO DEM I FILM :p

    Nie sprzedaje gier oddzielnie wiec nie pisac! [​IMG]

    Sprzedac chce PS3 80GB z lutego kupiona w media markt w idealnym stanie bo stoi sobie a ze gram rzadko to jest w swietnym stanie
    2 pady z czego jeden jest nie oryginalny a jeden bezprzewodowy ale oryginalny
    8 gier:

    Fifa 09
    FIfa 10
    Little Big Planet
    Killzone 2
    NFS Undercover
    Smackdown VS RAW 2008
    Uncharted
    GTA 4

    do tego mnóstwo dem nie chce mi sie liczyc ale ponad 20 na pewno

    + film Blue-ray:
    Helikopter w Ogniu nawet nie odpalałem go [​IMG]


    Przez allegro bądź odbiór osobisty

    Cena 1300 do negocjacji oczywiscie
    Pisac na GG na pewno sie dogadamy
    jestem z Warszawy jak cos


    sprzedaje bo chce kupic Xboxa ale nie zamieniam sie bo chce nowego Elite :) przerobionego :D



    edit:
    ZAMIENIE z dopłatą na X`a najlepiej by był z tego roku i czarny! nie chce tamtego :D musi byc czarny :D
    pisac na gg : 7188261
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Ej No ?! xD

    Ej No ?! xD Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2008
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    UP!

    Co do ceny naprawde sie dogadamy :)
     
  4. Ej No ?! xD

    Ej No ?! xD Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2008
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  5. Ej No ?! xD

    Ej No ?! xD Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2008
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  6. Ej No ?! xD

    Ej No ?! xD Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2008
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    ZAMIENIE z dopłatą na X`a najlepiej by był z tego roku i czarny! nie chce tamtego :D musi byc czarny :D
    pisac na gg : 7188261
     
  7. Ej No ?! xD

    Ej No ?! xD Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2008
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  8. Ej No ?! xD

    Ej No ?! xD Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2008
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  9. Howgrang

    Howgrang Banned

    Dołączył:
    Marzec 17, 2009
    Posty:
    25
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Może być biały ? Pisz GG 3183292, Może się dogadamy
    Mam dość duży zestaw
     
  10. Ej No ?! xD

    Ej No ?! xD Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2008
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    up jak cos to do mnie piszcie ja nie bede pisal :D bo juz mnie ktos zablokowal bo chcialem sie umowic na wymiane to chcial tylko pocztą lol
     
  11. Ej No ?! xD

    Ej No ?! xD Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2008
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    up...
     
Wczytywanie...

Poleć forum