1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Square Enix demonstruje możliwości silnika Final Fantasy XV - fizyka i motion capture

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 7, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28136
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Square Enix już nie raz chwaliło się możliwościami silnika Luminous Engine, wykorzystywanego w Final Fantasy XV. Przed nami kolejna demonstracja jego możliwości w postaci świeżego filmiku. Tym razem pod lupę wzięto bardzo płynne i przekonujące ruchy bohaterów.

    Deweloperzy ze Square Enix prezentują szczegółowo, jak efektowne i płynne są ruchy bohaterów z Final Fantasy XV. Cóż, nie warto się w tym miejscu spierać. Motion capture w FFXV jest faktycznie na bardzo wysokim poziomie. Powiedziałbym nawet, że gra oferuje płynność ruchów, której nie widzieliśmy wcześniej w grach role-playing. Nieźle wypada też synchronizacja ruchu ust z wypowiadanymi kwestiami.

    Wygląda jednak na to, że cały wysiłek pracowników Square Enix idzie w generowanie jak najładniejszych modeli postaci i wrogów, a zaniedbywany jest wygląd wirtualnego środowiska. Ten grzech ekipa SE popełniała już kilka razy wcześniej. Miejmy nadzieję, że w finalnej produkcji, która trafi na rynek w 2016 roku, znajdą się jednak ładniejsze miejscówki, niż Region Duscae, kojarzący się jakością wykonania z pierwszym Operation Flashpoint.





     
Wczytywanie...

Poleć forum