Square Enix demonstruje możliwości silnika Final Fantasy XV - fizyka i motion capture

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl



Square Enix już nie raz chwaliło się możliwościami silnika Luminous Engine, wykorzystywanego w Final Fantasy XV. Przed nami kolejna demonstracja jego możliwości w postaci świeżego filmiku. Tym razem pod lupę wzięto bardzo płynne i przekonujące ruchy bohaterów.

Deweloperzy ze Square Enix prezentują szczegółowo, jak efektowne i płynne są ruchy bohaterów z Final Fantasy XV. Cóż, nie warto się w tym miejscu spierać. Motion capture w FFXV jest faktycznie na bardzo wysokim poziomie. Powiedziałbym nawet, że gra oferuje płynność ruchów, której nie widzieliśmy wcześniej w grach role-playing. Nieźle wypada też synchronizacja ruchu ust z wypowiadanymi kwestiami.

Wygląda jednak na to, że cały wysiłek pracowników Square Enix idzie w generowanie jak najładniejszych modeli postaci i wrogów, a zaniedbywany jest wygląd wirtualnego środowiska. Ten grzech ekipa SE popełniała już kilka razy wcześniej. Miejmy nadzieję, że w finalnej produkcji, która trafi na rynek w 2016 roku, znajdą się jednak ładniejsze miejscówki, niż Region Duscae, kojarzący się jakością wykonania z pierwszym Operation Flashpoint.



 

Do góry Bottom