1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Square Enix zamierza odświeżyć stare IP i odkrywać wirtualną rzeczywistość

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 21, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28056
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Kolejne studio odkrywa swoje karty. Tym razem ojcowie Final Fantasy zdradzają plany na przyszłość i podsumowują tegoroczne dokonania..

    Zacznijmy od cyferek sprzedażowych. Albo raczej sklepowych. Sqare Enix podzieliło się bowiem liczbą poświadczającą ile egzemplarzy ich największych tytułów trafiło do sklepów, nie do odbiorcy końcowego. Zestawienie przedstawia się następująco:

    • Final Fantasy: 110 milionów
    • Dragon Quest: 66 milionów
    • Tomb Raider: 45 milionów
    • Hitman: 15 milionów
    Firmie udało się rozwinąć gry sieciowe Final Fantasy XIV oraz Dragon Quest X tak, by stanowiły stałe źródło dochodu. W najbliższym czasie Square Enix zamierza sięgnąć do swojej przeszłości, by odświeżyć zapomniane marki. Z nadzieją wpatruje się również w prężnie rozwijające się urządzenia wirtualnej rzeczywistości. Dowodem na to mogła być chociażby obecność Final Fantasy XIV na stoisku PlayStation VR podczas targów Tokyo Game Show 2015.

    Square Enix zwróciło również uwagę na to, jak ważne jest dla nich tworzenie nowych IP, które następnie zostaną przekazane w ręce odbiorców w postaci nowych gier na konsole, komórki, a także komiksów i seriali. Firma zamierza również wchodzić we współpracę z innymi firmami, by poszerzać swoje działania i współtworzyć z nimi produkty.

    Według podsumowania największe przychody firmy (66.5%) pochodzą z cyfrowej dystrybucji.

     
Wczytywanie...

Poleć forum