1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Stabilność - słowo klucz przed premierą Battlefield Hardline

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 27, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Mike Glosecki z Visceral Games zapewnia, że jego ekipa zrobiła wszystko, by zapobiec powtórki z Battlefielda 4. Czy to wystarczy, by Battlefield Hardline działał na premierę bez zarzutu?

    [​IMG]

    Na zaledwie dwa tygodnie przed premierą Battlefield Hardline największą bodaj zagadką pozostaje to, czy gra nie powtórzy błędów Battlefielda 4 i uniknie problemów technicznych. - Stabilność to jedna z największych stref naszego zainteresowania w trakcie produkcji Hardline - mówi Mike Glosecki z Visceral Games.

    - Jak mniemam, wszyscy możemy się zgodzić, że stabilność Battlefielda 4 w trakcie premiery nie była zbyt solidna. W celu zapewnienia stabilności naszej grze, testowaliśmy ją w środowisku multiplayerowym przez co najmniej dwa lata. Nasze zespoły codziennie rozgrywały ze sobą mecze - oznajmia producent systemów gameplayu.

    - Przeprowadziliśmy również dwie bety: jedną na E3 i jedną tuż przed premierą, zakończoną 9 lutego. Obie pozwoliły nam nie tylko umocnić stabilność naszych serwerów, ale także zapewniły wielkie sprzężenie zwrotne opinii. Swoją drogą, nanosimy zmiany w Battlelogu, by uwzględnić informację o tym, jak aktywować plugin w przeglądarce - dla niektórych graczy stanowiło to pewien problem - kontynuuje przedstawiciel Visceral Games.

    Dodatkowo planowane są też testy środowiskowe z udziałem społeczności.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    I widać to już było w ostatniej becie. Żadnego crashu, żadnego wywalenia z serwera, żadnego netcode z BF4. Czekam na kuriera :D
     
Wczytywanie...

Poleć forum