1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

sterowanie fifa12

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez mistrz91, Październik 6, 2011.

1. mistrz91

mistrz91 Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    od razu mowię że jestem nowy w temacie xbox i fifa na xboxie stąd moje pytania
    1. jak się strzela karne w fifie? jest jakiś pasek-w co celować i czym nadawać kierunek?
    2. strzały- przykładowo jestem na wprost bramki i chcę strzelić w lewy górny róg to naciskam strzał i lewy-dolny analog ale strzela mi w lewo całkowicie na trybuny (nie chodzi że nie trafiam czy coś tylko nie strzela mi tak tylko w lewą stronę nie w bramkę), strzela tylko prosto u mnie(na wprost pozycji w jakiej sie znajduje, ) jak strzelać w różne kierunki???
    3. w samouczku jest coś takiego jak trening kontroli tempa. jak go przejśc bo nie wiem jakie tam guziki trzeba nacisnąć.

2. Lotnik421 Xbox One

3. mistrz91

mistrz91 Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
  4. rafcio.b@op.pl

rafcio.b@op.pl Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    1.Pasek jest róznokolorowy, jak będzie na zielonym to wciskasz b i kierunek. Tylko nie możesz trzymać zbyt długo bo piłka poleci w trybuny albo w bok FIFA 12 Penalty Tutorial - YouTube
    2. Lewy analog w momencie strzłu, poprubuj na arenie to obczaisz