1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Strażnicy w Thief to gamonie? Twórcy mają na to wytłumaczenie

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 19, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28089
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Był taki czas, kiedy straż w nowym Thief była prawdziwym wyzwaniem. No właśnie, był.


    Okazuje się, że Thief mógł być równie hardkorowy pod względem trudności, co frustrujące Dark Souls. Wczesny build gry zakładał... realistyczne zachowanie strażników - bez większych trudności odnajdywali skrytego pośród cieni Garretta. Co postanowili twórcy? Że w kolejnych etapach produkcji straże trzeba po prostu ogłupić.

    Tak odważna decyzja była podyktowana tym, żeby gracz miał jakiekolwiek szanse w starciu ze sztuczną inteligencją. Nicolas Cantin, dyrektor gry, tłumaczy:

    Słowo się rzekło - Thief mógł być trudniejszy, ale żeby dać fory graczom, pewne rzeczy trzeba było po prostu zmienić. Gra jest tylko grą i czasem trzeba pójść na pewne ustępstwa, żeby był w ogóle sens łapać za pada.

    Nie zdziwie się więc, jeżeli przemykający obok strażnik nie zwróci na was namniejszej uwagi - jesteście bezpieczni do momentu, aż się poruszycie. Trochę szkoda, ale jestem w stanie to zrozumieć...​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Mnih

    Mnih XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2009
    Posty:
    2808
    Polubienia:
    205
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bydgoszcz
  4. arial_adriano

    arial_adriano Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2012
    Posty:
    86
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Bełchatów
    prowadzenie gracza za rączkę to bolączka wielu produkcji i choć wszyscy nauczyli się kłaść na kontre Dark Souls/Demon Souls to są jeszcze inne produkcje, w których bieganie przed siebie i nie zważanie na nic źle się kończy. Ja ostatnio odpaliłem Fallouta 3 i aż mi się uśmiech na twarzy pojawił jak robiłem trzy podejścia do pierwszego opuszczenia Krypty, kiedy to zaciukał mnie pierwwszy lepszy Radscorpion :D Ale co do Thiefa to myślę że jak zwykle przeżywają, a po przejściu odsłoni się jakiś tryb Hardcore i będzie wymagająco
     
  5. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1665
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Potwierdzam :D. Chociaż gardło nie boli od samych "@#@#%#*&*(@#!!" :) No i człowiek zdrowszy jest :D

    Jak będę chciał "Hard" to włączę sobie na Hard :D
     
  6. Jacław

    Jacław V.I.P V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    523
    Polubienia:
    192
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    A ja mam nadzieję, że będą dostępne poziomy trudności.
     
Wczytywanie...

Poleć forum