1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Studio odpowiedzialne za Prototype praktycznie przestaje istnie

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Rafau666, Czerwiec 29, 2012.

  1. Rafau666

    Rafau666 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    3497
    Polubienia:
    465
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Stary Sacz
    To już koniec Radical Entertainment jakie znamy. Studio ostatnim tchnieniem dokończy prace nad pecetową wersją Prototype 2, która zjawi się w sklepach zgodnie z pierwotnymi założeniami.

    [​IMG]

    Już wczoraj wieczorem dobiegały do nas nieoficjalne doniesienia o zamknięciu studia Radical Entertainment. - RIP Radical Entertainment 1991-2012 - taki wpis pojawił się na Twitterze Roba Bridgetta, starszego dyrektora ds. dźwiękowych w kanadyjskim studiu. Były też inne, podobne przecieki. Teraz już oficjalnie potwierdziła je firma Activision Blizzard.

    - Choć poczyniliśmy znaczące inwestycje w markę Prototype, nie znalazła ona szerokiego grona odbiorców. Radical to bardzo utalentowany zespół producentów, a jednak, pomimo sprawdzenia rozmaitych opcji dla studia, włączając w to także odsprzedaż, doszliśmy do trudnej konkluzji poprzedzonej procesem konsultacji, że jedyną możliwością jest drastyczna redukcja zatrudnienia - tłumaczy amerykańska firma wydawnicza w oświadczeniu nadesłanym redakcji Kotaku.

    - Niektórzy pracownicy pozostaną tym samym na stanowiskach w Radical Entertainment, pomagając przy innych projektach Activision Publishing. Studio nie będzie się natomiast zajmowało produkcją własnych gier - dodaje Activision Blizzard.

    Ostatnim projektem ekipy z Vancouver jest Prototype 2, którego sprzedaż najwyraźniej rozczarowała wydawcę. W planach była jeszcze premiera wersji na PC - i to się nie zmienia. - Bądźcie spokojni, komputerowe wydanie Prototype 2 trafi do sklepów zgodnie z planem, 24 lipca - zapewniają przedstawiciele studia na Facebooku.

    Co dalej stanie się z osobami zwolnionymi z Radical Entertainment? Czy podzielą losy United Front Games i Big Huge Games, które w ostatniej chwili zostały wyratowane (odpowiednio) przez Square Enix i Epic Games? Czy pozostaną monolitem i otworzą nowe studio, które zajmie się np. produkcją mniejszych gier niezależnych? A może każda z nich poszuka nowego miejsca pracy na własną rękę? O tym przekonamy się zapewne niebawem.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. HantezaPL

    HantezaPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2011
    Posty:
    52
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Gry robią na poziomie, z pomysłem ale to co odwalili z tymi dlc do prototype 2 to nie dziwne że kiepska sprzedaż.
     
  4. seba1415

    seba1415 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 17, 2008
    Posty:
    479
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Łódź
    Co mają DLC do sprzedaży gry? Jeśli gra jest OK to ludzie kupują widać Prototype nie przypadł do gustu graczom.
     
  5. Lusus

    Lusus Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2010
    Posty:
    361
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Ciekawe, bo gra zebrała niezłe recenzje i sprzedawała się nie najgorzej. Pewnie Activision potrzebuje więcej rąk do pracy przy Call of Duty.
     
  6. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Właśnie przypadł a seria Prototype zdobył rzesze fanów. Sęk w tym, że Activison woli żeby żeby gry się dobrze sprzedawały, niż by same gry miały by być dobre.
     
  7. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2565
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Tak właśnie działa Bobby Kotick :( a Prototype 2 to świetny tytuł a że to zdolni ludzie także zatrudnienie znajdą bez problemu.
     
  8. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Po co robić dobre gry w kilka lat, skoro można w rok zrobić nową część CODa który się sprzeda 10x lepiej. Akurat oddelegują ich do pomocy do nowej odsłony.
    A ponoć Acti nie zabija kreatywności twórców :)
     
  9. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Kolejne studio, które zostało zgnojone przez pyeprzonego wydawcę. O serii Prototype złego słowa powiedzieć nie mogę, bo lubię czasem pograć w drugą część.
     
  10. z0nk31

    z0nk31 Banned V.I.P Pomocnik Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Maj 6, 2011
    Posty:
    4925
    Polubienia:
    958
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łódź
    w poście jest napisane tylko o prototype ale studio to miało wiele innych, równie dobrych produkcji takich jak np. Incredible Hulk: ultimate destruction czy Scarface.
    Szkoda mi ich, mieli naprawdę fajne produkcje w które przesiadywałem godzinami i wlepiałem gały w TV :) (grałem na starym Xbox )
     
Wczytywanie...

Poleć forum