1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Stworzenie rozgrywki cross-sieciowej nie sprawiło problemów deweloperom Rocket League

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 5, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Psyonix poinformowało w marcu, że w Rocket League zgrają razem gracze na PlayStation 4, Xboksach One i komputerach osobistych. Ta rewolucja wciąż nadciąga, ale wygląda na to, że już wkrótce rozegramy pierwsze pojedynki cross-sieciowe. Wiceprezes Psyonix postanowił przybliżyć tę funkcję, która nie sprawiła autorom większych problemów.

    Rocket League jest pierwszą produkcją, w której zmierzą się ze sobą gracze na PlayStation 4, Xboksach One i komputerach osobistych. Trudno powiedzieć, czy takie zmagania trafią do innych produkcji, ale pod względem technicznym nie jest to podobno większy problem.

    Sprawę postanowił skomentować wiceprezes Psyonix – Jeremy Dunham:

    Twórca podkreślił, że innowacja działa i była testowana w różnych konfiguracjach. Studio musiało poradzić sobie z małymi błędami, ale nie jest to problem. Warto jednak zaznaczyć, że istotną rolę odegrał tutaj Microsoft, który dał zielone światło i umożliwił współpracę platform.

    Czy tej sytuacji inni deweloperzy podążą drogą Psyonix? Sytuacja jest mimo wszystko bardzo wątpliwa, ponieważ musimy pamiętać o słowach szefa Sony Computer Entertainment Worldwide Studios – Shuhei Yoshida nie wydaje się specjalnie zainteresowany pomysłem.


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. rathaniel

    rathaniel Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 31, 2008
    Posty:
    255
    Polubienia:
    53
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Lubartów
    W sumie to nie dziwię się Sony. Kilka gier udostępnia liczbę graczy na poszczególnych platformach i PS4 ma 2-3 razy więcej ( w szczytowych momentach różnice są mniejsze ). Zakładając, że tendencja utrzymuje się we wszystkich grach to na połączeniu zyska głównie Microsoft.
     
  4. Rob1N_PL

    Rob1N_PL Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 19, 2011
    Posty:
    1854
    Polubienia:
    224
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    No cóż. Co by nie mówić ms ma durną politykę w wielu aspektach. Miło że gdy przegrywa bój otwiera się na rozwiązania które sony ma od dawna.
     
Wczytywanie...

Poleć forum