Świeżak chce kupić Xbox'a 360

LukaszB

Świeżak
Świeżak
Witam, jak sama nazwa tematu wskazuje zamierzam nabyć Xboxa 360, nie wiem czy jest sens, ale chce kupić możliwie najtaniej sprzęt, który będzie sprawny, używka bo po co mi nowy, dużo jest ofert na allegro z lombardów, chciałbym wydać max 250 zł ale im mniej tym lepiej, czy z takimi kryteriami warto się rozglądać, może ktoś poradzić na co zwrócić uwagę ? Jestem zielony w tym temacie.
 

novy66

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Liga XboxForum.pl
Szukaj wersji slim, ale czy do 250 zł taką konsolę dostaniesz to trudno powiedzieć
 

LukaszB

Świeżak
Świeżak
Jestem w stanie nieco podnieść budżet, od jakiej kwoty warto się rozglądać, poluję na slima ?
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
No to zobacz po ile masz slima. To rynek wtórny cena pływa 300-400zl za 4gb/250gb

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

LukaszB

Świeżak
Świeżak
http://allegro.pl/show_item.php?item=6701771861 padło na coś takiego, dobry wybór ?
 

novy66

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Liga XboxForum.pl
dobry wybór
 

LukaszB

Świeżak
Świeżak
No i pograłem, spróbowałem drugi raz pograć przed snem, tacka napędu się nie zamyka, czyżby uwalona konsola/ napęd ?
 

Samurai

Xbox One
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
Spróbuj delikatnie podnieść ręką trochę do góry tackę i wtedy jeszcze raz kliknij przycisk zamykania, ewentualnie jak nie pomoże spróbuj delikatnie popchnąć do środka może zaskoczy
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Spróbuj delikatnie podnieść ręką trochę do góry tackę i wtedy jeszcze raz kliknij przycisk zamykania, ewentualnie jak nie pomoże spróbuj delikatnie popchnąć do środka może zaskoczy
Dokładnie jak tu kolega pisze naciskaj kilka razy z unoszeniem/pchaniem otworzy się. Kolejno odlacz od prądu trzymając tacke żeby się nie schowała. Zdemontuj gumkę prawa strona, umyj ja w ciepłej wodzie z płynem. Zamontuj i problem znika

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka