1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Świeżak jak zwykle pyta o to co już powiedziano sto razy

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez TheArt, Marzec 24, 2011.

1. TheArt

TheArt Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Hej, mam więcej lat niż Wy i nie znam się na konsolach a czytając FAQ rozumiem 1/3 tego co tam piszecie więc zaryzykuję i poproszę speców o odpowiedzenie mi którą wersję konsolki mam wybrać.

Konsolki chcę używać do gier sportowych i gier towarzyskich. Wczoraj w kilka osób graliśmy w grę Buzz i zabawa była przednia, to była chyba konsola PS3. Konsoli xBox jeszcze nie miałem, oglądałem na youtube i wydaje się być zabawniejsza niż PS3 i łatwiej chyba o gry z kopii zapasowych (sory nie stać mnie na oryginały, może czasem jakieś towarzyskie z akcesoriami jak ten Buzz z buzzerami za 199zl), wydajniej też wygląda Kinect. Ogólnie to nie mam do żadnej z tych konsol ciągotek, chcę wybrać to co będzie lepsze w moich zastosowaniach. Gier typu shootery czy inne RPG nie gram. Konsola musi mieć czujniki ruchu, więc czy to będzie Move czy Kinect to obojętne, dla mnie ma być łatwiej dostępność do gierek i jak najzabawniejsze użytkowanie, rozważałem też Wii jednak ma za słabą grafikę.

Co chciałbym wiedzieć, czy X się grzeje jak to kiedyś mówiono,
    czy warto kupować inne wersje niż Slim,
    czy warto brać Slim 4GB czy to za mały dysk,