1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Świeżak na Xbox LIVE..

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez WitamLIVE, Grudzień 14, 2013.

1. WitamLIVE

WitamLIVE Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam mam xbox'a od niedawna i jestem trochę zielony i mam pare pytań odnośnie XBOX LIVE....
    1.Czy jest darmowy...Jeśli nie bo tak słyszałem ti czy na samym początku muszę płacić i ile?
    2.Jak dołączyć do czyjegoś zespołu lub grupy aby nie grać samemu? ;)

Jak na razie chyba tylko tyle chciałem wiedzieć...Proszę o odpowiedz ;)

2. Lotnik421 Xbox One

3. Pixel

Pixel Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    854
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    1. XBL jest darmowy, ale żeby grać online musisz mieć konto Gold.
    Ile to kosztuje..
    1msc ~ 20-25zł
    3msc ~ 60 zł
    12msc ~ 120-130 zł

4. Krzychu1987

Krzychu1987 Banned

Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Mozesz dodać sobie znajomych i wtedy jak grasz to będziesz mógł zapraszać do wspólnej gry, za to jak ktoś z nich zacznie grać to wyskoczy tobie info o tym i będziesz się mógł podpiąć. Same gry mają rożne mechanizmy i przydzielają losowych graczy co często kończy się postrzałem w plecy i ograbieniem.

Jak byś czasem chciał pograć w GTA czy Forza 4, H 1vs1 to możesz mi wysłać zapke jak coś to podam gametag. :)

5. WitamLIVE

WitamLIVE Użytkownik Użytkownik