1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Świeże pytanie

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez harryztybetu, Październik 9, 2011.

1. harryztybetu

harryztybetu Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam! Na wstępie zaznaczam, że jestem zielonym świeżakiem, jeśli chodzi o hack X360. Przerobioną konsolę kupiłem kilka dni temu i jeszcze tego samego dnia pojechalem w znajomie miejsce przerobić ją do LT+ 2.0. FIFA 12 chodzi bez problemów, tak samo Kyne&LYNCH 2 czy NBA2k11. Ale jak wkładam NFS HP czy COD MW2, to już wyskakuje błąd, że płyta nie obsługiwana. Wiem, że takie problemy były już na forum, ale mam pytanie, czy te płytki z grami są do wywalenia? nie da się już odpalić tych gier? jak teraz nagrywać gry żeby chodziły na LT+ 2.0? Pozdrawiam i dziękuję za odp.

2. Lotnik421 Xbox One

3. dzieciorób

dzieciorób Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    płytki do wywalenia
    obraz musisz przepuścić przez najnowszego abgx'a na Level 3 autofix i dopiero nagrać znowu

możesz zripować grę z tych płytek żeby nie ściągać drugi raz z neta

dodatkowo wkładając te płytki nałożyłeś sobie flagę na konsolę czyli ms już wie że masz pirata i prawdopodobnie dostaniesz bana przy najbliższej fali = nie pograsz online
    (tu masz artykuł jak się o tym upewnić: http://xboxforum.pl/oprogramowanie-...-czy-nasz-xbox-360-jest-oflagowany-71327.html)