1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Świeży gameplay i pierwsze szczegóły rozgrywki z Warhammer: The End Times

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 23, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28146
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Ma być brutalnie, klimatycznie i bezkompromisowo. Tak autorzy Warhammer: The End Times - Vermintide eksponują przygotowywane dzieło. Ekipa Fatshark, odpowiedzialna za Escape Dead Island, przygotowała już pierwszy dziennik dewelopera.

    Kooperacyjna gra akcji FPP - tak Fatshark przedstawia swoją grę w największym skrócie. W Warhammer: The End Times - Vermintide najważniejsze jest wywijanie rozmaitymi egzemplarzami broni białej (młoty bojowe, miecze, siekiery). W grze występują również proste giwery, ale ich znaczenie będzie drugorzędne w stosunku do broni "melee".

    Po zaliczeniu etapu w Vermintide otrzymujemy tzw. "kości łupów". Wystarczy nimi rzucić po skończonej walce, by wylosować po batalii ekwipunek, który otrzymamy jako nagrodę. Zawsze istnieje szansa na wylosowanie naprawdę mocnego rynsztunku, np. z dodatkowymi atrybutami. Deweloperzy zapowiedzieli, że w grze znajdziemy również system "dynamicznego SI"
    - przy każdym przechodzeniu tego samego etapu zmieniają się punkty spawnowania adwersarzy i ich zachowanie.



     
Wczytywanie...

Poleć forum