1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Switch problem

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez iksmen, Styczeń 19, 2011.

  1. iksmen

    iksmen Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 13, 2010
    Posty:
    53
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Cześć, dzisiaj przyszedł mi switch i oczywiście bez problemów się nie obeszło, bo kiedy podłączam kabel Ethernet z modemu do switcha to internetu nie ma wszystko się świeci jak należy. Posiadam neostrade.

    http://www.telekrowa.pl/app/upload/phone/id4801.jpg oto mój modem(a w sumie to router tylko, że z jednym portem ethernet) mam neostrade

    Tak sobie pomyślałem, że jeśli podczas podłączenia routera(modemu) do switcha wyskakuje mi dymek z informacją "Kabel sieciowy został odłączony" to podłącze router(modem) do kompa i jest ok a xboxa do switcha i może też będzie ok (jeden port w switchu świeci się) Czy tak jest dobrze?

    Router(modem) --> PC

    Xbox --> Switch --> przedłużacz

    Kiedy podłaczam kabel Ethernet do komputera to swieci się różnymi kolorami zaś w switchu tak nie ma to jakiś problem?
     
Wczytywanie...

Poleć forum