1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Syndicate sprzedany w zaledwie 150 tys. kopii

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Rafau666, Czerwiec 21, 2012.

  1. Rafau666

    Rafau666 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    3497
    Polubienia:
    465
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Stary Sacz
    Pomimo bardzo słabych wyników sprzedaży szef Starbreeze Studios jest dumny z ostatniego dzieła swojej ekipy, Syndicate. Podkreśla też, że części graczy ten tytuł w żaden sposób by nie zadowolił.

    [​IMG]

    Syndicate znalazł zaledwie 150 tys. odbiorców - wyjawił na łamach Edge'a Mikael Nermark, szef Starbreeze Studios. - I tak jestem jednak dumny z tej gry - zadeklarował. - Mieliśmy odwagę, żeby odświeżyć taką markę... Od samego początku wiedzieliśmy, że pojawi się mała, ale głośna grupka dziennikarzy i graczy, którzy znienawidzą nas niezależnie od obranej przez nas ścieżki - stwierdził.

    - W sytuacji, gdybyśmy nie zrobili dokładnej kopii, znienawidziliby nas. Gdybyśmy zrobili dokładną kopię, powiedzieliby, że innowacji jest za mało. Nie było sposobu, dzięki któremu zdobylibyśmy ich serca; to była przegrana bitwa od samego początku. I tak jestem jednak dumny z tego, co stworzył zespół, na pochwałę zasługuje zwłaszcza co-op. To pokazuje, co chcieliśmy zrobić w tej grze, odzwierciedla nasze DNA - skomentował Nermark.

    Głównodowodzący szwedzkiej ekipy nie chciał odnosić się do ostatnich słów Franka Gibeau, w których szef EA Labels powiedział, że podjęcie ryzyka, jakim było wskrzeszanie Syndicate'a, nie wypaliło. Dał za to do zrozumienia, że produkcja tej gry kosztowała znacznie mniej niż w przypadku projektów największych studiów. Dokładnej kwoty nie zdradził z uwagi na klauzulę poufności.

     
    1 osoba to lubi.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. spioszeq

    spioszeq Banned

    Dołączył:
    Sierpień 21, 2009
    Posty:
    107
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Mnie tam się gra bardzo podobała i niczym nie ustępuje innym tego typu strzelankom.
     
  4. HantezaPL

    HantezaPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2011
    Posty:
    52
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    ja spodziewałem się czegoś lepszego, bardzo podobna wg. mnie do rage i niestety - obie gry miały być super a wyszło jak z Polską reprezentacją.
     
  5. smrodek11

    smrodek11 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2011
    Posty:
    275
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Beznadziejna gra typowo nastawiona na co-opa, demo już zniechęcało ..
     
  6. Tofu212

    Tofu212 Banned

    Dołączył:
    Luty 2, 2012
    Posty:
    1487
    Polubienia:
    97
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    jeśli chodzi o grywalność dzieki multi było to kilka dni z singlem grania. gierka przeciętna i nowy tytuł kolejna może będzie hitem.
     
Wczytywanie...

Poleć forum