1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

System walki w Risen 2: Mroczne Wody

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Rafau666, Kwiecień 13, 2012.

  1. Rafau666

    Rafau666 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    3497
    Polubienia:
    465
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Stary Sacz
    Nie ma dobrego erpega bez dobrego systemu walki. Machanie mieczem od lewej do prawej z nadzieją, że się w coś trafi, to nie jest dobry system walki. Czy tak jest w Risen 2?



    Nie do końca - w porównaniu z pierwszą odsłoną gry, Risen 2 da nam znacznie szerszy wachlarz możliwości wyprowadzania ciosów i stosowania uników. Wszystko po to, by oddać charakter walk z klasycznych filmów o piratach. Do tego w czasie walki, jak na pirata przystało, nie zawsze trzeba zachowywać się fair. Kopnięcie w krocze, czy wystrzelenie z pistoletu prosto w twarz będzie całkowicie normalnym zachowaniem.

    Co prawda animacje są lekko rwane i momentami brakuje w nich płynności, ale to przecież Piranha Bytes, ludzie, którzy po prostu tworząc wspaniałe gry nie potrafią zrobić ładnego modelu postaci z płynnymi animacjami. Ot, taka ich skaza.

     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. seba1415

    seba1415 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 17, 2008
    Posty:
    479
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Łódź
    Nie ma czego oczekiwać że w takiej gierce będzie super płynny system walki ala Tekken. W sumie dosyć ciężko zrobić taki system aczkolwiek innym firmom się to udaje np. CDR. Ale to nie zmienia faktu że podoba mi się walka w Gothicach i Risen'ach i według mnie jest gicio.
     
Wczytywanie...

Poleć forum