1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Szczegółowo o nowych trybach multiplayer w Halo: Reach

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Darth Vader, Kwiecień 18, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Darth Vader

    Darth Vader Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 5, 2008
    Posty:
    53
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Wadowice
    Studio Bungie ujawniło dodatkowe szczegóły na temat czterech nowych trybów rozgrywki wieloosobowej, które zostaną zawarte w Halo: Reach – najnowszej odsłonie popularnej serii strzelanin FPP. Informację uzupełnia ekskluzywny materiał video opublikowany na łamach serwisu GameTrailers.com.
    Wortal 1UP.com donosi, że w Halo: Reach, oprócz tradycyjnych opcji Slayer, Capture the Flag oraz King of the Hill, zawarte zostaną cztery zupełnie nowe tryby multiplayer. Projektant Bungie Derek Carroll, który pokusił się o ich szerszy opis, jest przekonany, że zostaną ciepło przyjęte przez wszystkich fanów marki.
    Pierwszą z nowych opcji zabawy jest rozrywkowy Headhunter. Zabawa będzie tu polegać na kolekcjonowaniu czaszek poległych przeciwników oraz magazynowaniu ich w specjalnym składzie. W przypadku, gdy w trakcie transportu zostaniemy zastrzeleni przez rywala, będzie on w stanie przejąć wszystkie przenoszone przez nas wojenne znaleziska.
    Z kolei w Stockpile głównym zadaniem graczy podzielonych na dwie drużyny będzie zebranie czterech flag, wygenerowanych w losowych miejscach danej mapy oraz dostarczenie ich do bazy. Otrzymanie punktów będzie w pełni uzależnione od tego, czy drużyna broniąca flag będzie w stanie utrzymać je przez z góry określony czas.
    Rozgrywkę w innym stylu oferować będzie Generator Defense. Gracze po raz kolejni zostaną podzieleni na drużyny, lecz w tym konkretnym przypadku będą to trzyosobowe ekipy Spartanów oraz Elite’ów. Wezmą one udział w dwurundowym starciu, w trakcie którego jedna ze stron będzie miała za zadanie likwidację trzech generatorów, w czasie gdy druga będzie się starała do tego nie dopuścić.
    Najciekawiej z całej czwórki przedstawia jednak Invasion. Będzie to zdecydowanie najbardziej rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej. W jego ramach do rywalizacji przystąpią sześcioosobowe teamy, które otrzymają do dyspozycji sporą liczbę zróżnicowanych pojazdów oraz szereg zadań do wykonania. Invasion będzie można przetestować wyłącznie na mapie Boneyard (największej z dostępnych).
    Ostatni z wymienionych trybów możecie sprawdzić w akcji za sprawą ostatniego wydania magazynu GameTrailers TV.
    Jednocześnie przypominamy, że już 3 maja wystartują oficjalne beta-testy trybu wieloosobowego Halo: Reach. Bungie umożliwi za ich sprawą przetestowanie czterech map multiplayer. Pełna wersja dzieła zadebiutuje w drugiej połowie bieżącego roku.

    Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=51259
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum