1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Szczegóły na temat Mass Effecta 2 z zapowiedzi Game Informera

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez TymonPRO, Grudzień 11, 2009.

  1. TymonPRO

    TymonPRO XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2008
    Posty:
    624
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Znamy treść zapowiedzi gry Mass Effect 2 opublikowanej na łamach magazynu Game Informer, w której znalazło się kilka nowych informacji i nieznanych dotąd szczegółów. Produkcja firmy BioWare, zapowiadana na styczeń przyszłego roku, prezentuje się bardzo ciekawie i jak zwykle mierzy wysoko. Rozmach tytułu będzie jeszcze większy niż w przypadku pierwowzoru.

    Gra będzie toczyć się dwa lata po odparciu inwazji Reaperów przez komandora Sheparda. Wszechświat stanie przed nowym zagrożeniem, z którym bohater będzie musiał poradzić sobie praktycznie w pojedynkę. Jedyną pomoc w pogrążonym w konfliktach uniwersum może przynieść niepewna i tajemnicza organizacja Cerberus, prowadzona przez Illusive Mana.

    W Mass Effect 2 otrzymamy nowy statek (Normandy SR2) i będziemy musieli skompletować załogę, co sugeruje, że poprzednia ekipa Sheparda odwróciła się od niego lub zginęła. Część postaci powróci – w tym Joker i doktor Chakwas. Na pokładzie Normandy SR2 przewodniczką będzie natomiast sztuczna inteligencja, nazwana EDI (Electronic Data Interchange).




    [​IMG]



    Sam pokład statku ma być nieco obszerniejszy chociaż zrealizowany w podobnej konwencji jak w pierwowzorze. Całość zostanie podzielona na cztery części: kapitańską, bojową, mieszkalną i techniczną. W pierwszym przypadku otrzymamy dostęp do kwatery Sheparda, zawierającej kącik z trofeami i akwaria, które wypełnimy rzadkimi okazami ryb z różnych planet.

    Siedziba kapitana będzie wyposażona również w dwa komputery śledzące nasze postępy i osiągnięcia oraz oferujące wgląd w statystyki członków załogi. Shepard nie ograniczy się też do jednego konkretnego stroju – używając szafy będziemy mogli zmienić wygląd każdej zbroi. Ta funkcja podobno nie będzie jednak dostępna dla pobocznych bohaterów.

    Na pokładzie wojskowym spotkamy między innymi Kelly Chambers, odpowiadającą za administrację i powiadamianie nas o nowych misjach. Oprócz tego odwiedzimy zbrojownię, czy laboratorium techniczne, kierowane przez inteligentnego Mordina. Minerały zbierane podczas misji wykorzystamy do ulepszenia broni, magazynków, mocy czy zwiększenia tarczy.

    Najbardziej rozrywkową częścią statku będą kwatery mieszkalne wyposażone dodatkowo w kafeterię. W grze pojawi się nawet poboczna misja, w której będziemy kompletować składniki dla kucharza. Na samym dnie statku znajdzie się natomiast skrzydło techniczne, wyposażone w tajemniczą wyglądającą sferę. Być może będzie to technologia zdobyta od obcych.



    [​IMG]



    Statek będzie wyposażony w windy, ale, jak wiemy od kilku dni, wczytywanie plików będzie urozmaicone ekranami i obrazami przedstawiającymi informacje o grze. Przemierzając przestrzeń kosmiczną będziemy mogli sterować pojazdem w obrębie danego systemu słonecznego, aby odkrywać nowe planety. Pomiędzy systemami przeniesiemy się z poziomu mapy.

    Gdy dotrzemy do nowej planety trzeba będzie skanować jej powierzchnię w celu określenia do czego może nam się przydać. Odkryjemy przykładowo jeden z czterech surowców (iridium, platinum, palladium lub element zero) lub dziwne anomalie. Co ciekawe, podróżując po kosmosie trzeba będzie uzupełniać paliwo. Sama galaktyka ma być natomiast znacznie większa.

    Warto wspomnieć też o walce – wśród nowych potworów pojawią się tak zwane Klixeny. Każdy z przeciwników będzie miał kilka stref trafienia, więc niejednokrotnie odstrzelimy kończynę wroga. Podobno usprawniona zostanie inteligencja towarzyszy – jednym z nich będzie nowy przedstawiciel rasy Krogan, czyli Grunt, który bez problemu staranuje wyznaczone cele.

    Na ruchy towarzyszy będziemy mogli wpływać za pomocą d-pada. Shepard pozyska w tej odsłonie nowe zabawki. W sumie otrzymamy 19 broni podzielonych na karabiny, strzelby, pistolety zwykłe i maszynowe, snajperki oraz broń ciężką. Jak widać, po drugiej odsłonie Mass Effecta można spodziewać się większego rozmachu i usprawnienia wielu elementów pierwowzoru.

    http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=49526
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Gra po prostu z każdym info coraz bardziej mnie zaskakuje w pozytywnym znaczeniu tego słowa:) To jest po prostu must have!
     
  4. DMN

    DMN Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 5, 2009
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Proponuje dopisac na początku, że sa spoilery :p Osobiście nie chce czytać całości, bo lubie kiedy takie gry zaskakują ;p
     
Wczytywanie...

Poleć forum