1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Szukam ludzi do gry AC: Brotherhood

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez CamiRevi, Grudzień 31, 2010.

  1. CamiRevi

    CamiRevi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Bialystok
    Siemka. Szukam ludzi do gry w AC brotherhood. Wiem ze malo osob posiada ta gre ale ci co chca zagrac 1 vs 1 albo w wiecej osob w alliance albo w wanted to niech dodadza mnei do znajomych albo napisza tutaj
    Moj GT: xCamiRevix
    Pozdrawiam i Happy new year :)
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. XMigda

    XMigda Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 14, 2010
    Posty:
    41
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Gdzieś na Śląsku :)
    ja natomiast pisalbym sie jezeli chcialby ktos zrobic achievementy online-"pracownik miesiaca abstergo" i "wzor do nasladowania" GT taki jak w sygnie.
     
  4. MaverickPL

    MaverickPL Guest

    Wzor do nasladowania jest calkiem prosty. Mnie brakuje wlasnie pracownika miesiaca abstergo.
    Mam mniejwiecej rozpiske tego co i jak trzeba zrobic. Jesli wiec udalo by sie zebrac pare osob to tez pisal bym sie na "acziwmentobranie".
    Mam jeszcze do zrobienia 50lvl, wiec ot tak tez po prostu moge pograc, ewentualnie jakas ustawka na szybkie robienie lvl'i.
    Gametag taki jak nick na forum.
    Ewentualnie mozemy sie zgadac na GG zeby bylo wygodniej.
     
  5. CamiRevi

    CamiRevi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Bialystok
    Ja tez chetnie zalicze kilka "acztiwentow" Mozemy sie zgadac gdzie i kiedy i powbijamy a na ustawke trzeba bedzie zaczekac bo narazie malo kto ma gre chyba ze w 4 ;) pozdrawiam
     
  6. Chlebowy

    Chlebowy Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2011
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Jeśli płyta znów zacznie mi działać również jestem chętny na grę chociaż w multiplayera za bardzo nie grałem i nawet za bardzo nie rozumiem o jakich trybach mówicie:>
     
  7. CamiRevi

    CamiRevi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Bialystok
    A w ile powbijaliscie (jesli ktos wbil) 50 lv? Bo widzialem maniaka na yt co wbil w 26 h i mam zamiar go pobic ;) jak narazie cos ok 9h mam naliczone i 28 lv
     
  8. MaverickPL

    MaverickPL Guest

    Zapowiada mi sie wolny wieczor w niedziele wiec ustawka na acziwmentobranie...

    http://livelog.pl/live-play-spotkanie.asp?GRA=14593

    Jak by co mozna sie umowic na inny termin, jesli komus nie bedzie odpowiadalo.
    Teoretycznie moze byc dzis wieczorem albo jutro... ale nie obiecuje na 100% ze dam rade, bo jeszcze mi sie plany w pracy nie potwierdzily.

    Najlepiej lapac mnie na GG. Tylko na litosc boska przedstawcie sie na poczatku i napiszcie "ktoście są i czego chcecie" nim klikne 'ignore'... Ostatnio jakas plaga małolat znow grasuje po GG i wyszukuje losowe numery w celu "pogadania o ***** Maryny"
     
  9. CamiRevi

    CamiRevi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Bialystok
    Ja raczej bede ale nie dlugo. W pn do szkoly :/ Gdyby bylo w sobote to byloby ok
     
Wczytywanie...

Poleć forum