Te Altres wróć na lekcję gdzie pani mówiła o czytaniu ze zrozumieniem, a później wróć i wbij sobie do głowy, że animacja (jaka by nie była) zawsze pozostanie animacją. Pewnych rzeczy nie da się i nigdy nie będzie dało przeskoczyć np. tylko istotny ludzkie obdarzone są myśleniem abstrakcyjnym, na tym lista się kończy. Mówiąc o grafice fotorealistycznej należy mieć wszystko na myśli, nie tylko tekstury, ale przede wszystkim animacje. Każda renderowana animacja składa się z kodu binarnego, a ten zawsze będzie miał swój początek i swój koniec. Świat który widzisz za oknem jest nieskończony i niczym nieograniczony przeciwnie do obrazu renderowanego i z góry określonego. Każdy skrypt i każdy algorytm tak samo jest od początku do końca ograniczony.
Nawet za 20 lat grafika, animacja i rendering będzie się zbliżał do fotorealizmu, ale matematyka i fizyka nigdy nie pozwoli go osiągnąć. Wiem, za trudne dla Ciebie do zrozumienia.