1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Takedown: Red Sabre w tym tygodniu zadebiutuje na Xbox Live Arcade

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 17, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28031
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Tęsknicie za pierwszymi odsłonami serii Rainbow Six? Macie już dość nierzeczywistych FPS-ów, w których jeden bohater niszczy całą armię? To zainteresujcie się najnowszym projektem studia Serellan! Gra już w tym tygodniu wyląduje na Xbox Live Arcade.

    Takedown: Red Sabre jest produkcją osadzoną w czasach teraźniejszych. Gracz jest szefem prywatnej firmy, która specjalizuje się w wykonywaniu najtrudniejszych misji. Gra została oparta na różnorodnych zadaniach, które nie są ze sobą fabularnie połączone. W trakcie rozgrywki należy ochraniać posiadłości, eliminować wyznaczone cele, czy też odbijać zakładników. Tytuł czerpie garściami z taktycznych symulatorów, takich jak seria Rainbow Six oraz SWAT.

    Dla twórców najważniejszymi aspektami produkcji są realizm oraz planowanie. Przed rozpoczęciem misji gracz dobiera odpowiedni ekwipunek, planuje dokładne działania grupy, a dopiero na końcu rozpoczyna się rozgrywka. Oddziały można kontrolować wyłącznie za pomocą komend. Stawiając na realizm autorzy zrezygnowali z odnawiania się zdrowia żołnierzy, dlatego każdy ruch oddziału trzeba odpowiednio zaplanować.

    Produkcja oferuje dwa tryby sieciowe – kooperację, w której gracze rywalizują ze sztuczną inteligencją oraz pojedynki, gdzie walczą ze sobą dwie formacje.

    Tytuł został sfinansowany przez portal Kickstarter.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...

Poleć forum