1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Tapetka

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez TheWSP, Grudzień 8, 2013.

  1. TheWSP

    TheWSP Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2013
    Posty:
    9
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Twardorzeczka
    Witam!
    Zrobiłem tapetę związaną z naszym forum. Może komuś się spodoba ;)
    [​IMG]
    Jeżeli macie jakieś propozycje odnośnie zmiany kolorów, czcionki, innego backgroundu itp. piszczę.
     
    1 osoba to lubi.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. The mistic40

    The mistic40 Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 29, 2013
    Posty:
    602
    Polubienia:
    96
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Fajne tylko ten żółty tekst ledwo widoczny.
     
  4. Pixel

    Pixel Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    3371
    Polubienia:
    854
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Według mnie tło powinno być bardziej związane z tematyką xboxa.
     
  5. KamQiX

    KamQiX Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2012
    Posty:
    700
    Polubienia:
    138
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Kluczbork
    Fajne, ale zgadzam się z postami powyżej. Może sam spróbuję zrobić jakąś tapetę z XBOXForum, bo podsunąłeś mi fajny pomysł. Jak wymyślę coś fajnego to tu to wstawie.
     
  6. TheWSP

    TheWSP Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2013
    Posty:
    9
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Twardorzeczka
    Dzisiaj wieczorkiem postaram się wrzucić v2. Jak macie trochę czasu, to zróbcie własne propozycję. Może uda się zrobić jakąś mini galerię :p

    Wysłane z mojego ST21i przy użyciu Tapatalka
     
  7. Kryniuk

    Kryniuk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2012
    Posty:
    284
    Polubienia:
    18
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Skierniewice
    Wszystko fajnie, ale mi kojarzy sie to z hulkiem ? :D

    Wysłane z mojego TOSHIBA_AC_AND_AZ za pomocą Tapatalk 2
     
  8. TheWSP

    TheWSP Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2013
    Posty:
    9
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Twardorzeczka
    Kurde, pomysłu nie mam. Narazie tylko takie coś powstało.
    [​IMG]
     
  9. Pixel

    Pixel Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    3371
    Polubienia:
    854
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    No już coś lepszego, ale to jeszcze nie to. Według mnie trochę ten pad i napisy nie pasują do tła.
     
  10. djtimon89

    djtimon89 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 2, 2010
    Posty:
    218
    Polubienia:
    365
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Latający Holender
    i tapetka powinna być FULLHD :D ale ta 2 mi się podoba fajnie jak byś zrobił też jakąś (że ktoś ma przeróbkę konsoli np. RGH) to bym wrzucił sobie na konsole ;)
     
  11. TheWSP

    TheWSP Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2013
    Posty:
    9
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Twardorzeczka
    Jak będę miał trochę czasu, to znowu coś podesle. Tylko nie mogę znaleść odpowiedniej czcionki. P.S tapety są w FHD, a przynajmniej takie uploadowalem :p.

    Wysłane z mojego ST21i przy użyciu Tapatalka
     

Poleć forum